Přidat odpověď
Monam na to bych nespoléhala a čeština je maturitní obor, tak je ještě důležitější než matika, tam tu přísnost dost chápu .
O písemky jsem ji požádala,, byla zaskočená že to po ní vůbec někdo chce, ale hned řekla že je nemá u sebe, byla jsem poněkud urputná že bych je ráda viděla ať vím kde ty chyby dělá, že doma učivo umí, pak tedy za týden poslala 4 na ukázku- vybrala ty nejhorší aby ukázala že nic neuměl, ty kde uměl na 2 a na 4 neukázala. Druhá řekla totéž, ale ani je neposlala, ani nenabídla schůzku jindy že je nachystá.
Já sama nevím proč dítě v hodině reaguje k věci a písemku úplně podělá. Chápu že domácí zkoušení je něco jiného než písemka, ale syn věděl o čem mluví, co bylo v sešitě a to učitelka tvrdí že je pro ni důležité, věděl, takže bych očekávala aspoň čtyřku. A její zkoušení- tento týden psali písemku, opět skoro všichni za 5, jeden nemůže psát, tak ho vyzkoušela, drtila ho ještě víc než ty ostatní v písemce a pochopitelně ho dokázala nachytat a dát mu s patřičným komentářem za 5.
Předchozí