Přidat odpověď
Koupila jsem si na facebookovém bazaru od jedné paní oblečení, celková cena byla 800 Kč. Peníze jsem jí odeslala na účet a ona mi balík poslala přes Českou poštu. Už uplynul skoro měsíc a mě balík nedorazil. Psala jsem tedy paní, tak mi poslala kopii podacího lístku a popřála hodně štěstí. Psala jsem na reklamační oddělení, kde mi odepsali, až se ptám odesílatele, kam balík poslal. Tak jsem znovu psala paní, ať to nějak vyřeší, že má moje peníze a já nemám své zboží. Ta od toho dává ruce pryč, že s tím nic dělat nebude. Docela mě to naštvalo a přemýšlím, na čí straně hřiště je vlastně míč? Kdybych balík posílala já a měla za něj předem cizí peníze, tak bych asi reklamaci vyřídila sama. Ale takhle ji mám řešit já z pozice adresáta. Jak byste to viděli vy? Kdo řeší ztrátu balíku - odesílatel nebo adresát?
Předchozí