Já jsem se cca od druhého ročníku gymnázia v matematice beznadějně ztrácela, přesto si myslím, že rozvoj matematického myšlení svůj význam má. Spíš jde o způsob podání, aby člověk věděl, co vlastně počítá a proč.
O češtině bych vůbec nevedla debatu, stejně jako o angličtině, s tím, že přežvýkávání obsahu literárních děl nemá valného smyslu a více by se měl klást důraz na chápání širšího kontextu, na práci s texty, na všeobecný Kulturní přehled.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.