Přidat odpověď
Dělá teď takový hloupější dojem, jako by ho zajímalo jenom jídlo a na druhém místě má tréninky ve fitku. Sice má hezké známky, ale to právě nemusí být moc ukazatel. Když mluví, zní to jednoduše, tak nějak poživačně, požitkářsky, blahosklonně. Nenamáhá se s tím, aby nad něčím přemýšlel. Teď se rozhodl jít na brigádu, a vzal tu, která je nejblíž, aby nemusel jezdit daleko. Nezajímá ho, jestli tam bude náležitě oceněn, nebo jestli to rozvine nějaké jeho schopnosti. Podle jeho popisu bude tahat krabice a přerovnávat zboží v jednom obchodě. Ještě nevím za kolik. Synek známého na brigádě programoval v Pythonu. Můj syn umí také programovat v Pythonu, ale že by to mohl dělat na brigádě, to ho ani nenapadlo. Také hodně času tráví hraním počítačových her. Říká, že si není jistý, co by měl v budoucnu dělat, nebo čím by se chtěl stát. Na tom gymnáziu mi ale připadá, že většina studentů vypadá tak trošku podobně, jako pozorní sebevědomí frajírci, jenom si nejsem jistá, jestli tam také něco umí, jestli třeba celková úroveň toho gymnázia není nízká. Asi bych měla nechat syna vyplnit nějaké srovnávací testy, abych zjistila, jestli je na podobné úrovni jako ve státních gymnáziích? Třeba matematickou olympiádu? Řeším, jestli nebude potřebovat doučování z matiky. Asi ho nebudeme přetahovat jinam, když už má na škole kamarády. Ale ani v tomto si nejsem jistá, třeba by mu bylo jinde líp?
Předchozí