Angrešte, píše se tu hodně o produktivitě práce, to je taky vlastně různé u různých profesí. Chápu třeba někde v kanceláři, nebo něco podobného, že tam se produktivita dá nějak měřit a může kolísat. V mojí práci je to zase jiné. Přemýšlím, jak by mohla kolísat moje produktivita... Celou pracovní dobu průběžně střídavě obsluhuju lidi u pokladny, radím jim, pokud přijde zboží, tak prostě jdu a vybalím ho, uklidím na místa...to všechno se prostě do konce pracovní směny musí udělat a taky se to vždycky udělá. Moje produktivita v podstatě nemůže kolísat - to by asi znamenalo, že bych některé lidi neobsloužila, nebo tam nechala nevybalené zboží apod. A to jaksi nejde
. Jsou jedině dny, kdy chodí třeba méně lidí, nebo o víkendu nechodí zboží, nebo ho některé dny přijde málo, jiné dny hodně. Ale to jsou věci, které se nedají ovlivnit tím, jak dlouho jsem v práci.