Přidat odpověď
ZŠ obvykle ignoruji nebo ani nechteji informace o detech z MŠ. Pritom MŠ delaji a poctivě zapisuji cela leta diagnostiku deti - jejich pokroky vzhledem k cili, tedy ke skolni zralosti. Je tam spousta informaci o tom, co treba diteti nejde, v cem je dobre, a jakym zpusobem se nejlepe uci.
ZS na dite cca 2 roky kouka, ceka, az se adaptuje (kdyz to teda neni takovy prusvih, aby volala o pomoc uz driv), a když se ji neco nezda, teprve pak zacne pomalu premyslet, jestli ho neposlat do poradny. Vzhledem k cekacim dobam poraden se dostane na vysetreni nekdy ve 3. tride, coz uz je dost pozde na napravu nekterych poruch uceni…
Zatimco pro ZS je sestiletak “moc maly” a ceka se, az trochu vyspeje, pro MS je to velke, zrale dite, o kterem ma spoustu informaci.
Jinymi slovy - ztraceny cas ditete. Po par letech usilovne prace se diagnostika MS skartuje - a jede se dal.
Předchozí