Vetře, myslím, že dětem stačí systematičtěji nabízet práci s abecedou, více nabízet před+ čtenářské dovednosti. Tak, aby větší část dětí šla do ZŠ už "nacata". A v 1.tride by se mohli odborněji pověnovat těm dětem, kterým to jde hůře. Konec konců, v Montessori i Začít spolu se výrazně více pracuje s "počty, psaním i čtením" - zjednodušuji to. A hodně dětí prostě už jde do ZŠ s částečně či úplně zvládnutý mi základy. To by dalo prostor a čas se více zaměřit na děti s pomalejším tempem zrání. To jen moje myšlenky, které jsou možná úplně blbě.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.