Přidat odpověď
Jo, jsem, bohužel.
Ráda uvádím děti do samostatnosti, občas v tom zaškobrtnou, ale jde to.
Horší je to s manželem. Ve zdravotnickém zařízení si nějak špatně napsali moje číslo, takže volali jemu, a prostě on jim nabídnutý termín odkývne, i když je dítě na švp, nebo má přijímačky, prostě neřeší. A já pak musím složitě nahánět tu správnou sestru ve správný den i čas, aby mi to zvedla a přeobjednala dítě.
Pro mě práce navíc, už jsem jim tam i opravila mé číslo a zdůraznila, ať volají mně.
A teda lidi co nezvedají cizí čísla mě pěně štvou. Zrovna letos se mi několikrát stalo, že s klientem bylo probíráno, že se mu někdo od nás ozve a oni pak reagují až třetí den nezvedání na výhružnou sms nebo e-mail, pro mě zase práce navíc, a rozhodně jim už nikdy nevyjdu vstříc.
Když jsem dělala nábory zaměstnanců, prostě ti nezvedající měli smůlu, druhou šanci nedostali, nebudu se kvůli nim namáhat. Takové lidi bych stejně v naší práci nechtěla.
Předchozí