Přidat odpověď
Je. Ja jsem cekala, jestli k tomu Rozina neco pripise. Cermat k tomu vyslovene poznamenava, ze se mame zdrzet rychlych zaveru, neb statisticke skupiny jsou velmi rozdilne. Napr. tu 48 jsem dohledala u lonskeho roku, deti je na Menze malo, jeste min maturuje z matiky a pokud jak v tomto pripade 2 zkousku neudelaji (z duvodu o kterych vime kulove), procenta srazi. Letos maji vysledky excelentni, lepsi nez srovnavaci Alej, ale zase mohla maturovat silni konickari. Je uspesnejsi gympl ten, ktery ma lepsi percentil ale z matiky maturuje jen hrstka zapalenych jedincu nebo ten, ktery ma vysledek horsi, ale predmet si vyberou skoro vsichni, protoze si k nemu vytvorili dobry vztah? Nebo je dobry gympl ten, co dokaze deti hodne posunout i kdyz vysledky maturit jsou treba o neco horsi, nez u gymnazia, kde v prime stal vyber bezproblemovych jedincu s vynikajicimi vysledky ze statnich prijimacek? Vzdyt byly i skoly, ktere slabe jedince nechali dojit do ctvrtaku, ale k maturite je nepustili, aby jim nekazili vysledky. Ja bych ty prumerne percentily neprecenovala a pri vyberu skoly se jimi nezatezovala.
Předchozí