Přidat odpověď
Kaipo,
nastudovat, povypínat... mám dva roky staré auto, chcípání musím vypnout před každou jízdou. Teď jsem měla z půjčovný ještě novější a byla jsem z něj na mrtvici. Například mi rvalo volant podle čar na silnici - ale předjížděla jsem zrovna kamión s nadměrným nákladem a ono mě to rvalo do toho kamionu. Nebo jsem jela po tmě, v průtrži mračen - a napřed mi to napsalo asi destiřádkové oznámení o tom, že nemá "oko" - včetně instrukcí, že mám okamžitě zastavit a konzultovat manuál (na tmavé frekventované mezistátní dálnici - počítám, že by trvalo tak minutu, než by to do mě někdo napálil) - to vše na úkor normálních údajů na palubce (jako rychlost atd.) - a když jsem to ignorovala, tak mi po zbytek jízdy blikalo na palubce výstražné oranžové světlo - to jako fakt chceš, když jedeš po tmě, stěrače na plné koule a snažíš se něco venku vidět - a do toho ti tepe do očí oranžové světlo z palubky.... takže jakkoliv se mi s tímhle autem řídilo dobře (ve smyslu, má výborný rejd, pohodlná sedadla atd.), tak rozhodně pořízovat nebudu.
Moje auto prudí taky, ale třeba výstraha, že "nemá oko" je jen šedivý čtvereček na palubce a nepíše mi romány kvůli každé 3,14čovině (tady třeba opět několikařádkový manuál při každém zapnutí - ale i přepnutí rychlosti stěračů).
Předchozí