Chtěla bys řešit přestup jen kvůli tomu, že nemá "ideální" známky?
Zvažovala bych to, pokud by tam dohromady neklapalo nic a ona sama by tam nechtěla zůstávat. Jinak známky-no, musí si přijít na svůj přístup, líp si to zorganizovat, je to prostě změna.
Moje dcera taky bojuje, s časem. Byla zvyklá, že jde ze školy na trénink, pak přijde domů. pěkně vana, jídlo, pokec s kamarádkama, někdy před testem okolo 22 večer nějaké učení.
Teď si to představuje stejně ,jenže ono je toho nesrovnatelně víc, což vede často spíš k tomu, že ještě víc prokrastinuje,není schopná uznat, že mám pravdu, když říkám, že se má učit někdy o víkendu, když má čas.
Takže tam pak svítí a šílí ve dvě v noci, ráno v 5.20 vstává.Zuřivě hledá oblečení, v pokoji denně jak po výbuchu.
Taky teda chytla extrémně a nebývale ambiciózní třídu, říká, že není závodní kůň
, ale že ji nutí pořád běhat, i když nechce. A sem tam přiletí nějaká špatná známka a diví se:" Jakto?? Já myslela,že tam mám všechno dobře..."
Počkej, ono si to nějak sedne. Já bych ani doučování nesháněla, mají dneska milion možností, jak se co naučit, jen si udělat lepší systém a dokopat se k tomu.