Přidat odpověď
Čumčo, nečteš pozorně a s porozuměním omylem, nebo schválně?
Tam, kde kopíruješ tečky, mám text, který vysvětluje, že mi nejde o otázku samotnou, jejíž smysl chápu (kupodivu), ale vadí mi, že se mnou personál nemluví ve větách (Máte (prosím) naši zákaznickou kartu?)
Cituji:
Mě jako zákazníka zase dráždí hláška "Kartičku?" u pokladen. Chápu, že se ptají každého zákazníka, zda má jejich zákaznickou kartu, a chápu, že opakovat ten dotaz jako na běžícím pásu musí být opruz. Vím, že si to minimalizují na to jedno slovo, aby si usnadnili úkol, ale zní to neuctivě, když personál na zákazníka sotva srozumitelně houkne slovo bez kontextu.
(""Mě jako zákazníka zase dráždí
hláška "Kartičku?" u
pokladen...... zní to neuctivě,
když personál na zákazníka sotva srozumitelně houkne slovo bez kontextu."
to už je ale čiré škarohlídství, ta paní u kasy je pod kamerami, ptát se musí, mají chudáci v rámci školení docela drill - neuctivé mi to vůbec nepřijde...")
Předchozí