| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Být, či nebýt vegetariánem?

Milá Jano,

dovedu si představit, pod jakým jsi tlakem milujících příbuzných.
Jsem lakto -ovo- vegetariánkou a mám krásnou zdravou 9 měsíční holčičku.
Můj příběh o začátku těhotenství je velmi podobný tomu Tvému. Když se o mém způsobu stravování dozvěděla gynekoložka, málem dostala infarkt a vyhrožovala mi, že budu mít hypotrofický plod. Na můj dotaz, kolik viděla dětí vegetariánek odpověděla, že sice žádně, ale že stejně nemůžou být v pořádku. Její dcera prý jedno viděla, a to v 8 měsících ještě nesedělo. Argumentovala, že kde by kulturisti vzali svaly bez masa! Paní doktorka byla evidentně vedle, protože každý, kdo chce nabrat svalovou hmotu si dá raději broskvový kompot s těstovinami než biftek.
Našla jsem si lékařku, která viděla zdravých vegetariánských miminek dost. Těhotenství jsme prožily v pohodě, neměly jsme žádné zdravotní komplikace.

Také si s mužem necháváme dělat pravidelně krevní obraz. Oba ho máme samozřejmě v pořádku. Železa máme vždy nad normu, já teď "pouze" v normě. Vendulka je spokojené zvídavé šikovné batolátko.Nemáme důvod měnit svoji stravu, plně nám vyhovuje.

Jani, držím Ti palce, abys měla odvahu držet se svého vnitřního přesvědčení (ať je pro maso nebo ne). Tvoje okolí chce pro Tebe i miminko to nejlepší, ale nutně to neznamená, že mají pravdu. Pro většinu lidí jsou nové myšlenky, cesty, ... ohrožující.Výroky typu- za nás to nebývalo.., ale vždyť naše babičky taky krmily .. a jak byly panečku děti zdravé..- jsou ubíjející a nedají se zpravidla vyargumentovat.
Přeju Ti hodně štěstí Lenka

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text: