Mirko,
jedinou vyhodu DS vidim v tom, ze dite (a rodic, ktery dite do skoly vodi) nemusej cely tyden vstavat :-) a mohou si tak udelat skolu az kdyz se vsechni vyspej a jsou naladeni :-)
Nevyhody bych rozdila na fyzicke a nefyzicke. Co mne ted tak napadlo:
Fyzicke:
Dite nechodi na obedy (matka musi varit, nebo snad chodej do hospody:-)?)
Telocvik v nasich panelakovych kralikarnach? :-)
Chemicke pokusy v nasich kuchynich? :-) a podobne argumenty smerem k vyuce..
Nefyzicke:
Rodina prichazi o jeden prijem (ale chapu, ze tehle rodinam to snad ani nevadi)
Temer celodenni pritomnost ditete v domacnosti (kdyz chodi odpoledne na ty krouzky ci ven) tak to dite proste je cely den doma.
Kontakt s detmi (ano, ti rodice pisi, ze ho detem zajistuji, pochybuji, pochybuji)
Ono je toho vic, dejme tomu dite bazlive, ktere jde na konci roku na prezkouseni se pred cizim clovekem (muze mu ten zkousejici nesednout, ze) bat rict, co se naucilo..a dite pak opakuje rocnik ? :-)
Milada
Předchozí