| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k porodnici Česko-německá horská nemocnice Krkonoše s.r.o.

Libiku, poznámka - když srovnávám první porod prosinec 2000 v Krči a druhý porod březen 2003 ve Vrchlabí, tak mi Vrchlabí neprodalo "iluzi", ale slušné zacházení. Cítila jsem se v něm jako svéprávný člověk, zodpovědný za sebe i své dítě - mezitím co v Krči jsem se cítila jak hadr na podlahu, který nemá co kecat do toho, co cítí, protože zdravotníci mají víc zkušeností, takže všechno včetně mých pocitů znají líp, než já. Po prvním porodu mi několik měsíců bylo zle při procházení kolem porodnice a ještě ve druhém těhotenství mě děsily noční porodní můry. Po druhém porodu jsem se cítila naprosto bezvadně a žádné problémy jsem neměla.

Jo, samozřejmě - nemám pocit, že by ve Vrchlabí dávali "něco extra" - jenom se tak chovají tak, jak jsem od svých lékařů zvyklá. To jsem poprvé opravdu nezažila :o( A MMCH ještě v tom roce 2003 jsem se v Praze snažila sehnat porodnici, která by mi vyhovovala péčí porodní i poporodní... nenašla jsem. Všude to ještě tehdy bylo o tom, že bych se musela DOHADOVAT (s kdovíjakým konečným výsledkem) o věcech, které ve Vrchlabí byly naprostou samozřejmostí.

S.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-6= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: