Ahoj Miško,
právě jsem se chystala Janovi napsat, že svoje dítě o živočišné bílkoviny v žádném případě neochudím - a dítě další budu kojit taky...Odmítám považovat ženy za rostliny:o))) - bez ohledu na 50 let starou zprávu odkudkoliv... Máš pravdu, že maso není nutné, ale doplňovat správný poměr živočišných bílkovin, které nutné jsou, jiným způsobem, je dost složité. Neučila jsem se ale ve škole zabíjet zvířata - ty ano?
Myslím, že o tom je celá tahle diskuze - prostě není-li argument, určitě se to tam učí, a neučí-li, učilo se to, a když ani to ne, tak si to ty učitelky myslí...
Asi shrnu, k čemu jsem se díky téhle diskuzi dopracovala - na experimentu domácí školy mi vadí:1) že děti nemocné nebo jinak handicapované mají nesrovnatelně horší podmínky než pár "zapojených" 2)Že není koncepční metoda, jak ověřit faktické výsledky 3)že se rozmáhá tendence tuto velmi užitečnou instituci zneužívat k udržení "nadvlády" nad dítětem (viz názory typu"já ho tam nedám, oni mi ho zkazí..."), nikoliv k vyrovnání odlišností, daných vývojem nebo prostředím.
Pokud vím, ministr domácí školu neruší, pouze stanovuje, které děti a za jakých podmínek se do ní zapojí - tedy "odstrkuje" děti, které bez problémů projdou normální školou, a naopak ji povoluje těm, které problémy mají a potřebují péči vyšší. Sama bych se ale přimluvila za nástup do školy v sedmi letech...
Předchozí