| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Bezdětná manželství

Ahoj všem,
pečlivě jsem pročetla všechy příspěvky a doufám, že když se někde svěřím se svým trápením, aspoň trošičku se mi uleví... Léčím se již skoro 5 let, a asi vzhledem k mému věku se vám asi bude zdát, že jsem začala velmi brzy. Ale od začátku jsem věděla, že pokud nebude něco nebude v pořádku, nebude to záležitost pár týdnů nebo měsíců - moje teta se léčila přes 10 let. A můj manžel je o 10 let starší než já, takže neustále trpím pocitem, že nemohu dlouho čekat - nechci, aby se dočkal dětí ve 40 nebo 50 letech. Když jsem poprvé přišla k lékaři v našem malém okresním městě, vysmáli se mi - přijďte až Vám bude 30, potom to budeme řešit. Neviděla jsem důvod kvůli nějakému obvodnímu "šmoulovi" čekat do 30. Změnila jsem lékaře, po roce nechráněného styku se stále nic nedělo, prošla jsem si tím slavným teď vám píchneme injekci, v kolik přijde manžel z práce? Zkuste to tak 2x, 3x za noc a nejlíp ještě ráno. Hrozné, dělat děti napovel. Přestože mě tento lékař nikdy neposlal na žádné odborné vyšetření, tvrdil, že jsem v pořádku, a neustále mě vykrmoval hormóny podivného původu. Jediné, co zařídil, byl spermiogram manžela - také otřesný zážitek. V sexuologickém ústavu jsme sedili proti poradně pro AIDS a vedle nás seděl zarostlý a fousatý chlap v lodičkách a minisukni.... Přemýšleli jsme, co tam vlastně děláme, když chceme tak normální věc, jako jsou děti. Manžela poslali s kelímkem na záchod, který je horší než na vlakovém nádraží a neustále se na něj dobouchávalo několik dalších "zájemců" rovněž s kelímky, protože to byl jediný záchod na 2 patrech... Pro chlapa asi otřesný zážitek. Vůbec celá úroveň této nemocnice byla na úrovni nemocnice polní. Výsledky byly v pořádku a to celý zážitek aspoň trochu zpříjemnilo.Moje léčení u pana doktora skončilo v momentě, kdy jsem zjistila, že mi dal rok prošlé prášky a injekce, které byly tak staré, že jejich název neznali ani v lékárně - tak