| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k porodnici Fakult.Thomayerova nemocnice s pol.

Milé matky a skoromatky,na tuto stránku jsem se dostala náhodou/kolega sháněl informace o laktační psychoze pro svou neteř./A docela se bavím.Popíšu vám svůj porod v okresní nemocnici v roce 1987 ,kdy mi bylo 24 let.Když jsem šla k lékaři,aby mi potvrdil těhotenství jen se zeptal chcete to nebo ne?Stručně -1/do poradny 1 za měsíc 2/utrazvuk vůbec 3/2x vyšetření krve .Naprostá neinformovanost ,jo abych jim nekřivdila jednou byla povinná přednáška s hrozbou,že nám stát nedá mateřskou když nepřijdeme,kde nám v základní škole pustili porod bez komentáře,aby nás dostatečně vyděsili.
Ráno v 10 mi praskla voda ,v 11 jsem byla na hekárně s kontrakcemi/úzká nudle 2 kovové postele 2 stolky a mříže na okně-asi věděli proč a bílé kachličky -to byla jediná kuturní vložka -daly se násobit,sčítat,odečítat...Takto jsem tam strávila 24 hodin.Za celou dobu mě jednou vyšetřil lékař a jednou sestra,která šla spát s nohama na stole.K ránu jsem už chtěla lézt po zdi.No a ráno jsem jim zdržovala vizitu tak se nade mnou pohádali ,do každé ruky mi vrazili provokačku a že neslyší ozvy atd .Já vyplašená protože vše řešili přede mnou.No nakonec jsem porodila ,dítě/zaplaťbůh zdravé/odnesli a viděla jsem ho až večer.Měla jsem hroznou žízeň a na sále jsem požádala setru o pití/za celou dobu jsem nic nedostala a byl červenec/,ta něco zabručela,řekla ,že se nesmím 2 hodiny hýbat a zachvíli mi přistála na hrudníku žhavá smradlavá zelnačka/polívka,se kterou mě tam nechala.Zachránila mě paní z hekárny,na kterou jsem volala-ta polívka děsně pálila.No a teď jsem už pomalu ve věku ,kdy bych mohla být babička ,tak se na to dívám už s humorem
a přeju vám ,že teď je to už o něčem jiném-můžetesi vybrat a hlavně se ozvat.
Ahojky mějte se a množte se!!!

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný