| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Velikonoční pondělí na pohotovosti

Milí přátelé, přidám také něco ze svých zkušeností z pohotovosti.
Na pohotovost jsem se jednou dostala před 5 lety, bylo opravdu zle a mojí chybou bylo, že jsem se nejprve snažila /a doufala/ vyléčit neúspěšně. Vzhledem k tomu, že jsem jinak bez potíží a k lékaři jsem se dostala jen kvůli potvrzení nebo očkování, byla jsem nemocí opravdu zaskočena a netušila jsem, že z pátku odpoledne do pátlu večera se přitíží natolik, že začnu vyhledávat pohotovost.
Když jsem se tedy dostavila na pohotovost /asi v 20h/, kde bylo úplně prázdno, setkala jsem se s lékařem, na kterého nikdy nezapomenu... při vyšetření na mě křičel a když mi předepsal penicilin, vzpomněla jsem si a řekla mu, že na tento lék jsem alergická. Vyhodil mě z ordinace.
Po 4 letech jsem tohoto lékaře náhodou potkala na ulici, poblíž pohotovosti v jiné části Prahy, kde nyní bydlím. Srdeční tep se mi zdvojnásobil a já se vyděsila. Pokud by mé děti potřebovali někdy pohotovost, a já se opět s tímto lékařem setkám v ordinaci, otočím se a vyhledám lékařskou pomoc jinde.
Zajímalo by mě ale, kde si můžeme stěžovat na sprosté chování lékařů. Samozřejmě uznávám, že pacienti jsou také nepříjemní, ale sebe řadím spíš mezi stydlivce, nechci obtěžovat když mám "subjektivní" potíže.