Měla jsem doma stejné zázračné dítě.bylo to úplně stejné. zázračně četl, počítal. Mizerná malba.Průměrná motorika. A taky jsem měla hrůzu, zda-lise ve škole nebude nudit. Nenudil.Paní učitelka mu dávala při výuce četby číst něco jiného, z čeho pak referoval ostatním.Miloval v první třídě Čapka a Cimrmana . Navíc měl mezery v takovém tom sociálním cítění . Nevěděl, kdy se jde na oběd ,že je suplování.. kdo má kdy svátek,komu se kdo líbí , špatne se zapojoval do rozpustilých her, zajímaly ho jen šachy a to na lumpy ve třídě bylo málo. naotž na agresivní holčičky. Byl pozadu s oblékáním tělocvik nic moc....takže měl ve škole sice náskok v učení ale jinak měl všeho plnou hlavu. Škola není jen vyučování, takže se fakt nenudil. Hodně podporujte obratnost.Tahejte ho na lyže, vodu, cvičit, jezdit na kole , vyprávějte si a vysvětlujte lidské pocity a cítění. Takové to podhoubí třídy mu unikalo. Měl hlavu jen pro své zájmy a nic jiného se mu tam nechtělo vejít.. Dnes je na gymplu v septimě a je to zcela normální , porospěchově pruměrný dítě. To co chce,umí skvěle,to co ho nezajímá / třeba matika/ na to z přehledem prdí.Chce jít na práva. Držím vám při výchově palce. S nadaným je to možná těžší, než s hloupým.byla jsem kolikrát na mrtvici.. Velmi živě si vybavím, že když jsme hodně spěchali, našla jsem syna,vyslaného se RYCHLE obout,jak drží botu v ruce a zaujatě si slabikuje návod na krému na boty. Byla to KRÁÁÁÁSNÁ doba.Helena
Předchozí