Kiri, tomuhle já neříkám matematika ale selský rozum :-). Myslím že jde o to problému POROZUMĚT, protože bez porozumění to samozřejmě nejde aplikovat a pak i vzorce jsou na nic. Mmch. teda že procento je jedna setina sta jsme se synkem probírali před 2 dny - a to mu bude 6... Asi tohle považuju za intuitivní věci. Ale rozhodně - když to dobrý učitel dobře nevysvětlí, je to o ničem. To platí i na VŠ, taky jsem párkrát stála na cvíku před studentama a musela jsem si s tím poradit (v roli vyučujícího). Předpokládat že jsou napůl mimo a vysvětlovat polopaticky byla nutnost, jinak tak 1/2-1/3 tápala. Ale po pochopení to zvrzal sotva jeden. Muž učí na jiné VŠ a tam zase "kdo to nepochopí standardně, nepatří sem" berou jako normál :-). To by na mé alma mater moc lidí nezbylo :-))). Ale opravdu má nesmírný vliv styl podávání informací. Nevyhmátnutí podstaty pedagogem může být jádro pozdějších potíží :-/ (mmch. mi někdejší šéf na katedře vždycky vyčítal že vysvětluju moc jasně a pak to každý pochopí a už to nemá kouzlo vědeckého přístupu :-))).
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.