| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k porodnici Fakultní nemocnice Královské. Vinohrady

Teď jsem si přečetla Vaši odpověď... Jen jsem se v duchu bolestně pousmála. Dr.Halad byl jeden z těch, kteří se podepsali na naší tragedii. I když ne přímo, tak svým přístupem a pocitem, že ví všechno onm nejlépe. Pokud si přečtete náš příběh, tak to byl on, kdo mi o víkendu zrušil monitor a řekl, ať si chodím, jak chci, že nejsem ve vězení. Navíc mi nasadil víc prášků proti svědění, které se velmi shoršovala vzhledem k rostoucím hodnotám jaterních testů. Viděla jsem ho za víkend myslím jen jednou, a to v sobotu ráno, kdy vše zrušil, řekl, že jsem svědivka a konec lékařské péče. Pamatuji si, že když jsem rodila na Vinohradech v roce 2000 první dcerku, tak se mnou na pokoji byla jiná maminka, která rodila o 2 dny později. Byla z toho porodu vážně vyděšená. Pak nám řekla, že měla u porodu frajera, který čtvrt hodiny před narozením dítěte odešel na poradu lékařů se slovy, že má dost času. Pak ho sestra narychlo volala. Byla to prvorodička a dítě šlo ven pomalu. On prý na ni začal křičet, ať se víc snaží, jinak jí to vezme kleštěma... Co dodat? Je to fakt idiot, ale drží se tam opravdu dlouho. Držím pěstičky.Člověk si nemůže nechat vše líbit. Dnes to vím!!!!

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: