No, Nelie, na nedostatek individuálního přístupu v českém školství jsem alergická. Celkově, ne jen v jazycích.
Co se jazyka týče, vztahuje se samozřejmě i na anglické děti, ale i děti, co chodily do anglických školek, a najednou by měly začít od začátku:-(
Spíš bych viděla problém v tom, že jakmile začne dítě chodit do normální školky a pak školy, vlivu rodiče ubude. Přibudou další kroužky a aktivity, čas trávený nad domácími úkoly - podotýkám, že takové věci se synem řeším já, kdybych nechala češtinu na manželovi, budou tam nad slůvky dumat dodnes! Řešit úkoly ze slabikáře v angličtině je podle mně kravina, takže ten prostor se zmenší, ale to je takové bazírování nad nečím, co jsem sama moc nezažila. To tam žena, která byla s dcerou u zápisu jistě brzy zjistí.
Další poznatek z prvostupňvého školství - rozjíždí se projekt angličtina do škol, pilotní třídy mají angličtinu od 1. třídy. Hezké, takže ti učitelé angličtiny, co za moc nestojí, dostávají třeťáky, čtvrťáky!
Předchozí