neubranila sem se komentari k tomuto clanecku. Mam zkusenost spise negativni, co se tyka pristupu ucitelek k detem, ktere pred nastupem do skoly to ci ono zvladaji a prijde mi, ze v tom vidi veliky problem. Syn byl podobne "pripraven" jeste pred skolni dochazkou, sam se jaksi mne nepochopitelne naucil plynulemu cteni a jakymsi poctum. Jak sem se nadrela s dcerou, nez pospojovala slabiky?! A jemu to vsechno slo tak snadno. Ve skole vycnival z rady, stal se problemem a on sam byl predevsim bez motivace, protoze mjel jediny ukol: Nevyrusovat! nebudu vse popisovat, vysledkem je, ze jeho prospech i chovani se zhorsilo docela dost. Nasledovaly porady v poradnach, kde mne ujistili, ze chlapec je nadprumerne inteligentni a nevidi problem v dosahovani vybornych vysledku, ze to chce jen spravnou motivaci.
Sesli jsme se vsichni, ja, syn ucitelka i doktorka, moc sem tomu prikladala na vyznamu, zkoncilo to vsak poplacanim synovych ramen, tak se Honziku polepsi a nezlob a bylo po schuzce. Nekdy se skutecne zbytecne snazite a skola neustale nabada ke spolupraci...cha, cha
Dnes je na jine skole, stale se musi zaradit, ale uz je jina situace, protoze jde predevsim o to spacifikovat dablika, ktery odmita spolupraci, tak, aby z nej pedagog neprisel o rozum.
Blanka, Olomouc
Předchozí