| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Dnes jsem přišla pro Niku do školky a potkala jsem jednu kamarádku co tam má také holčičku a ona mi říká jestli jdu na schůzku. No koukala jsem na ní jak tele na nové vrata a ona na mě, že je schůzka kvůli školce v přírodě na kterou se jede za 14 dní. Tak jsem se šla zeptat učitelky a ta mi říká, že Nika není přihlášená. Kdysi jsem psala Niku na zimní i letní švp. No tak mě učitelka řekla, že když není přihlášená jet nemůže, já na to že teď 5 týdnů nechodila do školky a tudíž jsem jí tam napsat nemohla, ona na to, že nemůže jet protože tam bude bazén do kterého Nikča nemůže a přeci nebude na děti koukat, já na to, že když děti jedí čokoládu, tak na ně také kouká. Další bylo že je alergická na potraviny a že jí tam nebudou zvlášť vařit. Já v tom problém nevidím, když jedu s Nikou na dovolenou, také mi zvláš´t nevaří a pokud je jídlo co nemůže, tak dostane třeba jenom přílohu. A tak jsem na toto konto vyslechla, že je nika po nemoci a nesmí cvičit a tak nemůže jet na švp která je za 14 dní.
V tento moment jsem už viděla fakt rudě a dost jsem zvýšila hlas (fakt jsem řvala)... No úžasná scéna :o(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Sere mě to nepředstavitelně, Nikolka by strašně chtěla jet :o((((((((((((((((((((((((( Jsem úplně bezmocná.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.