| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Ad: Co jedí moje děti ve školce?

Dobrý den.
Docela mne tato diskuze zaujala. Pracuji jako učitelka na druhém stupni základní školy. Pokud bych měla reagovat, co děti svačí, tak bych větši tady byla překvapena. Většinou si nesou nějakou svačinu z domova. A co to je. Pečivo, máslo, salám či sýr, ovoce a zelenina. Samozřejmě, že pak to doplní zakoupením chipsů, brumíků, krosantů atd. Pitný režim se dodržuje snadno. Buď je pití z domova nebo máme automat od Coca Coly, kde jsou pouze čaje a vody. Nic jiného tam podle nařízení či zákona nesmí být.
Co se týče obědů. Vždy se najdou děti, které jídlo odnesou rovnou od okénka s výdejem k okénku na vracení talířů, ale pak jsou děti, které jsi jdou třikrát přidat. Je to o tom, že některé jídlo, prostě nejíme. Co mi spíš vadí,že nejí polévky a kompoty. Když se jich zeptáte proč, tak většinou odpoví, že rodiče to taky nejí, tak proč by si to brali. Druhá nejčastejší odpověď na polívky je, že to nemá žádnou chuť. Tou chutí myslí klasickou docela dost slanou polívku z pytlíku a nejlépe "číňanaů.
Pojkud děláte mezi dětmi průzkum, co večeří, tak vítězí ohřáté koupené jídlo či proklínané párky. Následují různě namazané chleby. Takže oběd dětí v jídelně je pro mnoho dětí, jediné teplé jídlo za celý den.
Přijde mi, že většina matek, by byla mnohem radši, kdyby to u nás fungovalo jako na západfě, kde si dětí nosí studený jídlo z domova. Pokud si myslíte, že to je lepší, tak prosím.
Já budu ráda, že někdo dá dětem ve školce teplý oběd a dvě svačiny.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-4=