| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k porodnici Porodnice Český Krumlov

Mily pane Doktore,
nejprve dekuji za odpoved, opravdu jsem necekala, ze byste se ozval :o).
Samozrejme vim, k cemu se pouziva oxytocin, nijak jsem nedisputovala jeho pouziti v tomto konkretnim pripade. Co mi prislo zvlastni je ta poznamka PA, ze kdyby se rodicka vyjadrila, tak zadny oxytocin nedostala.
Ze v Zapadni Evrope PA studuji VS vim take dobre, sama se na tu universitu chystam (snad, rada bych az deti povyrostou). Ovsem je treba si uvedomit, ze napr. zdravotni sestry zde take musi mit BAkalare a sestram z CR je jejich vzdelani po 6ti mesicni praxi uznano jako rovnocenne.
Otazka inkubatoru me opravdu zajima. Zde v UK se to totiz vubec neprovozuje (samozrejme inkubatory jsou, ale ne na regulovani teploty novorozencu). Prednost se dava kontaktu "skin to skin", tedy nahate miminko na mamince. Ja jsem si po druhem porodu vlezla do vany (i kdyz porod probehl na suchu:o)) a miminko bylo cca pul hodiny zahrivane ve vode nez byl prestrihnut pupecnik. Osobne mi takoveto metody pripadaji lidstejsi (nechci pouzivat slovo prirozenejsi). Zajimalo by me, jak se pozna, ktere miminko tedy ten inkubator potrebuje.
Chapu, ze nemate cas vysedavat po internetu. Mnoho zen Vase ohlasy zde vita a diky za ne.
S pozdravem
Aida
PS: Abych jeste prilozila polinko, co si myslite o samostatne cinnosti PA a porodech doma?

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: