| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k porodnici Gynekologicko-porodnická klinika, 1. LF UK a Fakultní nemocnice Na Bulovce

Zdravim všechny nastávající maminky a maminky čekatelky a taky personál z porod.sálu,ale i dětské pani doktorky a sestřičky.
Teprve dnes mám čas napsat a zdělit vám,které váháte a rozhodujete se,jak jsem vnímala Bulovku já.Můžu to dokonce porovnat s porodnicí Motol,protože tam jsem rodila svou první dceru.Ale nejprve k Bulovce:
Měla jsem i své druhé miminko rodit v Motole,ale ten v mém termínu maloval porodní sály a šestinedělí a i přes kamarádku porod.asistentku na sále jsem po dohodě s lékařkou,která mě ve tři v noci doporučila po vyšetření a monitoru odvoz na bulovku konstatovala,že změna je život.Voda postupně odtékala a já první vlašťovka z Motolské porodnice/motol již kvůli malování nepřijímal/byla převezena na Bulovku.Zde mě přijala sestřička a pan doktor Záhumenský,který mě vyšetřil a velmi se mu líbilo,že i když mám 10dioptrií na obou očích chci rodit normálně přirozenou cestou./v kont.čočkách/.Byla jsem sama na hekárně,pak do vedlejších pokojů přišli dva páry a užívali si společné,,heky".Já mám manžela,který omdlí i u zubaře a já raději se spoléhám na sebe a vše beru sportovně.Celou dobu mě chodili sestřičky kontrolovat a miminko.Po 12 hod.se porod nerozjel a tak jsem dostala kapačku.Proč né,přijela jsem přece rodit a ne číst časopisy.To jsem ještě měla humor.....pak to začalo,klystír,poskakování na míči,...sprcha,...kontroli mě a monitory miminka,...Měla jsem své pohodlí,nikdo mě nerušil.Občas bylo v dálce slyšet,že některá maminka už to zvládla.Po 4hod.kontrakcí po 2min.jsem si dohodla/moc jsem se neotevřela/,že si nechám dát epidurál/u prvního dítěte v motole jsem to nestihla/a tak jsem z mého pokoje začala v kontrakcích pomalu cestu na porodní sál i s kapačkou na stojanu/má záchrana v kontrakcích/.Snažila jsem se být odvážná,ale přestávala jsem vidět a slyšet.Sestřičky mě vedly.Cesta byla dlouhá tak15metrů