| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Luci, tak v klidu odpočívej!!! A nepřetěžuj se!!
Teda Mareček je ale montér!:-D:-D:-D

Tak jsem vykoumala ty metříky na druhej pokus se mi metřík vložil, ale pak jsem si všimla a podotýkám, že ačkoliv jsem správně vložila TP 25.12., tak mi to vyplivlo,že jsem dneska 5+6, ale omyl, omyl. Podle PM jsem prostě 6+0 a basta!!!!,takže jsem tam musela termín zadat 24.12.,aby mi to vyplivlo správnou délku těhu,kde se právě nacházím. Dneska jsem totiž i podle lékaře a dle PM 6+0. Zítra začínám sedmý týden.
No jinak teda když tak nad tím teď mám čas přemýšlet, tak teda nevím, kde je těch šest týdnů těhotenství!!!!!! Strašně utekly a já se teprve zpamatovávám z toho, že vůbec těhu jsem!!!
Když si to srovnám ze šestinedělím, které bylo zrovna tak dlouhé, tak se mi šestinedělí děsně táhlo a 6týdnů těhotenství uteklo ani o nich nevím!!!!Musím si to začít pořádně užívat, protože za chvíli miminko je tady a já už možná třeba nebudu mít možnost si další těhotenství užít!!!!

Jo jinak jsem ještě zapoměla napsat, že mám hroznou rýmu a nejprv mě bolelo v nosohltanu a teď v krku. Ondrášek má rýmu také a manžel nemá nic.

Jo Gerbi, tlaky jako když máš dostat MS jsem měla zaručeně 100% také!!!!!A bylo sucho.R^:-D

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-7= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.