Zdá se mi, že do diskusí tohoto typu píší hlavně nespokojení, a proto jsem se rozhodla popsat co možná nejobjektivněji svůj porod na Bulovce v květnu 2004 (porod normální, nikoli CAP).
První doba porodní v samostatném pokoji (partner měl možnost být v něm se mnou, ale nechtěli jsme), k dispozici sprcha, míč. Mezi první a druhou dobou porodní jsem dostala epidurální analgezii, o kterou jsem požádala, podstoupila jsem holení a klystýr, který považuji za samozřejmost a vlastně ani nechápu, proč bych měla tyto obvyklé, normální a nijak zvlášť nepříjemné procedury odmítat. Během příjmu i první doby porodní se o mě staraly příjemné sestry. Před vlastním porodem jsem si asi tři hodinky krásně pospala přímo na sále (zřejmě působením nevyspání a epidurálu). Potom jsem se probrala, chvilku jsem chodila, řekla jsem lékaři, že mě nějak bolí zadek a on na to, že jdeme rodit. Vlastní porod trval pár minut (přesněji řečeno porodila jsem během dvou kontrakcí), vedl ho lékař a fantastická porodní asistentka. Ještě musím dodat, že jsem byla prvorodička, spolupracovala jsem opravdu špatně (zmohla jsem se tak maximálně na hlubší nádech), a mé dítě vážilo 4 kila. Poporodní skóre mimina 3 x 10.