Dokud bude vetsina zdravotnickeho personalu premyslet jako Jana, tak se dlouho nic nezmeni.
Tak Jano - ty jsi zamestnana v servisnich sluzbach - provadis servis zdravotni sestry. Tvymi klienty (neboli zakazniky) jsou pacienti. Bez pacientu totiz by si nemohla provadet zdravotni sestru. Ti pacienti jsou totiz ten nejdulezitejsi clanek v businesu, v kterem pracujes. Vis, to je podobne, jako kdybych sla do kadernictvi a kadernice by na me zacala rvat, ze na mne nema cas, ze je mizerne placena a ze je jich tam malo, takze mi sice ostriha ofinu, ale zbytek, at si dostriham sama protoze ona tam ma jiz jinou zakaznici.
Ty jsi placena za svoji praci tvym zamestnavatelem (to jestli malo nebo hodne je problem mezi tebou a tvym zamestnavatelem, ktery samozrejme nemas prenaset na sve zakazniky - pacienty).
Kazdy pacient si plati zdravotni pojisteni - a to pojistovnam, jejichz ukolem je hospodarit s temito penezi (vis, to je to same, jako kdyz si platis pojisteni bytu, ci baraku - kdyz prijde povoden, penize jsou vyplaceny tem lidem, kteri byli poskozeni - a ti kteri nebyli, tak samozrejme zadne penize nedostanou, protoze neni proc ...timto samym principem se tedy pokryvaji ty, jak pises, "velke operace"). Sprava zdravotnickych zarizeni se plati ze statnich penez - ale to jsou opet penize obcanu (nebo si myslis, ze kdyz stat nema penize tak si je proste vytiskne? (to jsem si myslela, kdyz mi bylo 5 let).
Zdravotni sestra je "profesional", ktery se v ramci sveho vzdelani take ucil, jak vychazet s pacienty. Rodicka, ci pacienti nemaji specialni skolu na to, kde by je ucili, jak vychazet se zdravotni sestrou, kadernici, bankovni pracovnici apd.
Takze Jano, ja jenom doufam, ze se me deti nedostanou do tve pece. Ostatne, jako busines-women , ja bych zamestance, ktery ma pristup jako ty a nevi ktera bije okamzite vyhodila.
Předchozí