| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Těhotenství a pracovní právo

Ahojky, jsem v 5. měsíci a pracuji jako prodavačka. Práci stále zvládám, i když dělám krátký/dlouhý týden. Jen jsem domluvená se zaměstnavatelem na Vánoce, kdy chci dělat klasickou prac. dobu a ne ty příšerné přesčasy, které by mne čekaly (klasicky je u nás kolem Vánoc otevřeno denně 9 - 24 h). Mám ale velký problém - od okamžiku, kdy se zaměstnavatel dozvěděl, že jsem těhotná, nedává mi žádné prémie!!! Pracuji stále stejně kvalitně jako před těhotenstvím! Je bohužel problém, že ve smlouvě máme všechny 9800 hrubého a prémie zaměstnavatel dává "navíc", ale procházejí výplatní páskou a všechny mé kolegyně je mají. To je mé těhotenství handicap? Jsem pro ně neperspektivní? Vzteky se mi vaří krev v těle, vždyť je to diskriminace no né???? Jsem v hrozným stresu, cítím se podvedená, ponížená, cítím bezmocnost. Mám jít na rizikové, kde budu mít ještě méně než v práci bez prémií?? Peníze potřebujeme s přítelem jako sůl. Ale stresovat se v práci dál, tak nevím, jestli neublížím miminku. Může mi vůbec dát doktor z psychických důvodů rizikové? A když ano, zavře mne doma se 4 h vycházkami jako nemocnou? Myslím, že v tomto případě, pokud by mi rizikovku dal, tak bych mohla mít vycházky celodenní...

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-7= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: