| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

noční můra O2 e-kasa

 Celkem 17 názorů.
 Elsa30 


noční můra O2 e-kasa 

(18.9.2017 18:23:53)
Ahoj jelikož máme veliké problémy s realizací EET (O2 e-kasa-technické závady) ráda bych se zeptala. Jak realizujete EET vy ostatní, máte někdo zkušenosti s kasou mimo zboží od O2? Případně jaký program pro EET by byl nejkompatibilnější pro stolní PC, případně notebook. Typ Windowsů dodám, já mám například v kanceláři sedmičky.

Nám například nejde uskutečnit tržba z bezkontaktních ka­ret. Je možné kartu pouze protáhnout nebo vsunout, to ale zákazníci tvrdě kritizují.

Samovolně se nám načítají, nebo stornují tržby aniž by někdo na prodejně fyzicky transakci zadal.
Po ukončení jedné transakce a odchodu zákazníka se nám nesmazávají data. Kolegové před každou další tržbou musí smazat již neaktuální data té předchodzí.

Díky moc za jakoukoliv radu
 Pam-pela 


Re: noční můra O2 e-kasa 

(18.9.2017 18:43:36)
~d~~7~Chachacha...to je tedy spíš hořký smích...~:-D

Neporadím, ale celou kasu i s přidruženým terminálem bych mrskla z okna nebo ještě líp někomu na hlavu a vím přesně komu, nebo bych toho dotyčného ke kase s terminálem přivázala, aby účtoval - je to něco naprosto neskutečnýho.
Někdy si žije svým životem, někdy chcípne několikrát denně, transakce neprobíhají, jak by měly a nedávno dokonce zvláštním způsobem učinila samovolnou transakci, nakonec jsme s pomocí operátora dohledali.
My neznalci vždy použijeme operátora...ale ti kluci jsou z toho většinou taky dost nešťastní.

Jinak jedna z našich kas byla určitě určena pro chorvatský trh a nebyla nová...myslím, že byla odtamtud stažena a prodána tady jako nová ~d~...ono asi dost podnikatelů v Chorvatsku krachovalo, tak asi co s přebytečnými zánovními kasami?
Prodat tady ~;).
škoda, že tohle neví veřejnost, to se dávat do zpráv asi nesmí.
 Žžena 


Re: noční můra O2 e-kasa 

(18.9.2017 19:32:46)
Elso,
že je O2 kasa nejdebilnější krám z nabídky bylo známo už dřív. Chce to jinej systém.
V čem děláte firemní účetnitctví? Tyhle programy umí obvykle i EET.
 Elsa30 


Re: noční můra O2 e-kasa 

(18.9.2017 19:40:25)
V Pohodě, tu mám v kanceláři, ale nemají ji třeba na naší značkové prodejně, tam je centrum pro všechny tržby.
 Žžena 


Re: noční můra O2 e-kasa 

(18.9.2017 19:47:49)
A nemůžete jim tam tu Pohodu taky rozšířit?
Jako možností je hodně, ale měla bys to řešit s někým povolanějším.
 Elsa30 


Re: noční můra O2 e-kasa 

(18.9.2017 20:23:27)
V Pohodě by se musel asi instalovat další vzdálený přístup že, náš daňař říkal že by to bylo komplikované. Znáš prosím nějaké další programy?
 Žžena 


Re: noční můra O2 e-kasa 

(18.9.2017 20:46:04)
Elso,
kdo má u vás ve firmě na starosti tyhle věci (software atd), tomu dej problém k vyřešení.
Pokud jsi to Ty, tak je na čase, abys začala hledat informace jinde než na rodině. Ujasni si, co potřebujete, udělej si průzkum mezi dodavateli EET řešení (googli! a pak si od dodavatelů nech vypracovat nabídky), srovnej ceny pořizovací, paušály, podmínky servisu a technické pomoci atd. Tohle za vás nevyřeší nikdo zvenčí.

Za sebe doporučím: zkus si najít nějakého mentora. Zkušeného člověka s přehledem v podnikání a firemním prostředí.
V tomhle nemůžeš plavat sama.
Zaměstnáváte lidi, to nemůže viset na amatérským vedení.
 kambala pláááckááá 


Re: noční můra O2 e-kasa 

(18.9.2017 21:52:09)
žženo, ááááámeeeeeeeeeeeen
 Mariana +2 


Re: noční můra O2 e-kasa 

(18.9.2017 22:17:12)
"daňař říkal" no jo no, ten váš daňař.

Komplikovanější než to co máte teď ? A v čem komplikovanější, nebo pro koho?
A nebylo by lepší zeptat v té Pohodě co by to znamenelo a zda by to šlo ?
Máte nějakého ajťáka, někoho kdo se vám stará o tyhle věci? Pokud ne tak si najděte.

Jinak radím co už tu padlo. Oslov pár firem co tato řešení nabízí plus firmu od které máte informační systému, nech si udělat nabídky, cenové a technické řešení a pak uvidíte. Popiš jim co vám nevyhovuje na stávajícím systému a zda to umí líp, a jak to mají pořešené s kartami apod.

A to co popisuješ je technický problém, který musíš řešit s technickou podporou dodavatele, to ti tady asi nikdo neporadí co s tím. Pokud vyřešit neumí kdo vám to prodal, tak postupuj viz odstavec výše.
 Žžena 


Re: noční můra O2 e-kasa 

(19.9.2017 8:15:45)
Daňař si může říkat co chce, rozumí tomu jako koza petrželi.
Pokud je tak chytrej, ať vám problém sám vyřeší.
Vem telefon a zavolej na podporu Pohody.
 Mysterious 


Re: noční můra O2 e-kasa 

(19.9.2017 18:14:43)
Taky jsme začínali s O2 kasou, rozčilovalo mě už jenom to, že jsem nikdy nemohla najít tlačítko na zapnutí.... Po dvou měsících jsme smlouvu s O2 rozvázali, nemáme zas tolik tržeb v hotovosti, abychom si mohli dovolit platit měsíčně cca 500 za aktualizaci něčeho, co by mělo fungovat od začátku, stejně jako my jsme museli s EET fungovat od začátku bez chyb.
Teď to děláme tak, že píšeme faktury s programu ÚČTO, stačí napsat lomítko za číslo faktury a tržba se odešle na finančák.
 Elsa30 


Re: noční můra O2 e-kasa 

(19.9.2017 20:09:57)
U nás to už několikrát pan vedoucí prodejny řešil s O2 pracovníky i O2 guru osobně.
Já jsem na O2 help lince jako doma.

Teď se nám stal docela nebezpečný případ. Zákazník u nás zaplatil kartou a irská banka samovolně (mám potvrzeno od servisáka O2) stáhla tržbu 2x, aniž to kolegové na prodejně věděli. Podobná transakce nebyla vůbec fyzicky uskutečněn. Zjistili jsme to o den později zpětnou kontrolou tržeb e-kasy a webu finanční správy, kde jsme zjistili rozdíl neslučitelný s fyzickou tržbou.

Z O2 se nám omlouvali, že už se to nestane.

 Pam-pela 


Re: noční můra O2 e-kasa 

(19.9.2017 20:22:27)
Aaaano, Elso, přesně to se nám stalo též, naštěstí si toho večer prodavačka všimla, byla to transakce v řádu tisíců.

(Trošičku jsem doufala, že ten celý zákon půjde za nějaký čas k ledu, ale zatím to nevypadá...takže jak to tu tak čtu, možná taky změníme provozovatele.)
 Elsa30 


Re: noční můra O2 e-kasa 

(19.9.2017 20:36:37)
Jak jste to řešili? Mělo to nějaké řešení?
 Pam-pela 


Re: noční můra O2 e-kasa 

(19.9.2017 20:56:26)
Elso, ještě stále řešíme, možná píšeme o stejném dni, kdy jim to "zas moc dobřenefungovalo jakbymělo". ~o~~7~
 Elsa30 


Re: noční můra O2 e-kasa 

(19.9.2017 21:02:06)
U nás to byla sobota 16.9 naposledy
 Eva + Klárka2/07 


Re: noční můra O2 e-kasa 

(19.9.2017 8:41:56)
Pokud máte Pohodu, tak máte i zdarma podporu. Takže zavolej na Pohodu a zeptej se jich, jak to udělat.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.