Evžíček |
|
(20.9.2017 8:29:54) Ahoj,
Jsme hrozně naštvaná a potřebuji se uklidnit.... tak píšu sem..... Vždycky jsem chválila naší školu, že integrace v pohodě a najednou se to úplně zvrtlo. Dítě nastoupilo na 2. Stupeň a všechno je špatně. Já vím, že je zatím stále září, ale mám pocit, že je tam všem na obtíž. Dítě má nadprůměrnou inteligenci(dle psycholožky) a expresivní vývojovou dysfázii a z ní vyplývající poruchy učení- dysgrafie a dysortografie. IVP má od 1.třídy. Poruchy chování nemá, není agresivní, nevyžaduje extra péči vyjma ohledů v ČJ a toleranci snadné unavitelnosti a ztráty pozornosti. Má vlastní zájmy, které moc nekorespondují s vrstevníky- ale zase to není žádný génius.
První stupeň v pohodě, ale teď mám pocit, že si o něm mysli , že je debil( vyučující ). Pominu skutečnost, že s ním ve třídě nikdo nemluví, na to je zvyklý. Z adapťáku přijel s pocitem, že je to jeho chyba, protože je jiný než ostatní....
Jak z toho ven.?Se školou jednáme, ale mám pocit, že jim je prostě na obtíž.
Nemáte někdo tip na základní školu, ideálně v Praze, kde integrují bez problémů? A berou i v průběhu školního roku. Ale zase nechci specku, syn je v pohodě, jen potřebuje tolerantní přístup a respekt. Já loni zvažovala i Mensa gymnázium, ale na to zase není podle mne dost nadaný. Je to prostě chytré dítě s problémem. Školu i soukromou s rozumným školným.
Nebo nápady, jak se domluvit ve škole- v klidu a bez emocí ..... já se z toho musím nějak vypsat a poslechnout si další naˇzory, teď bych tam nejradši zavolala a řešila, ale jsem moc naštvaná a nebylo by to rozumné.....
|
Kafe |
|
(20.9.2017 8:35:28) Můj expresivní dysfatik chodí do ZŠ Ječná 27. Učitelé tam ví, jak s takovými dětmi pracovat a je jich pár ve třídě. A co jsem tam zatím měla možnost vidět, tak hodně dětí tam je hodně chytrých.
|
|
Evžíček |
|
(20.9.2017 10:10:48) No právě, změnil se ředitel a všechno je úplně jinak.....
|
SleepWell |
|
(20.9.2017 15:56:31) to je spis o ucitelkach nez o rediteli...
Na druhem stupni maji jine ucitele nez meli na prvnim. Na tom druhem stupni se s detma obecne nikdo moc nemazli, ti co je maji na hodinu tydne si ani nepamatuji jejich jmena - ono to ani nejde.
Ti nezbyde nic jineho nez obejit kazdeho ucitele a s kazdym se snazit domluvit. Casto se ti ucitele ani nedozvi, ze tam maji takove dite, ktere potrebuje jiny pristup.
Nas kluk ma take expresivku, take je mimon, nikdo se s nim moc ve tride nebavi (ale aby od nej opisovali v matice, to zas jo :) ), zatim je druha trida, ale moc nemam iluze, ze se to zlepsi. Ale jinak zkusenost je takova - "mluvi blbe, je to debil"... :(
|
|
|
|