| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Problém s integrací- jak řešit

 Celkem 5 názorů.
 Evžíček 


Problém s integrací- jak řešit 

(20.9.2017 8:29:54)
Ahoj,

Jsme hrozně naštvaná a potřebuji se uklidnit.... tak píšu sem.....
Vždycky jsem chválila naší školu, že integrace v pohodě a najednou se to úplně zvrtlo.
Dítě nastoupilo na 2. Stupeň a všechno je špatně. Já vím, že je zatím stále září, ale mám pocit, že je tam všem na obtíž.
Dítě má nadprůměrnou inteligenci(dle psycholožky) a expresivní vývojovou dysfázii a z ní vyplývající poruchy učení- dysgrafie a dysortografie. IVP má od 1.třídy. Poruchy chování nemá, není agresivní, nevyžaduje extra péči vyjma ohledů v ČJ a toleranci snadné unavitelnosti a ztráty pozornosti. Má vlastní zájmy, které moc nekorespondují s vrstevníky- ale zase to není žádný génius.

První stupeň v pohodě, ale teď mám pocit, že si o něm mysli , že je debil( vyučující ). Pominu skutečnost, že s ním ve třídě nikdo nemluví, na to je zvyklý. Z adapťáku přijel s pocitem, že je to jeho chyba, protože je jiný než ostatní....

Jak z toho ven.?Se školou jednáme, ale mám pocit, že jim je prostě na obtíž.

Nemáte někdo tip na základní školu, ideálně v Praze, kde integrují bez problémů? A berou i v průběhu školního roku. Ale zase nechci specku, syn je v pohodě, jen potřebuje tolerantní přístup a respekt. Já loni zvažovala i Mensa gymnázium, ale na to zase není podle mne dost nadaný. Je to prostě chytré dítě s problémem. Školu i soukromou s rozumným školným.

Nebo nápady, jak se domluvit ve škole- v klidu a bez emocí ..... já se z toho musím nějak vypsat a poslechnout si další naˇzory, teď bych tam nejradši zavolala a řešila, ale jsem moc naštvaná a nebylo by to rozumné.....





 Kafe 


Re: Problém s integrací- jak řešit 

(20.9.2017 8:35:28)
Můj expresivní dysfatik chodí do ZŠ Ječná 27. Učitelé tam ví, jak s takovými dětmi pracovat a je jich pár ve třídě. A co jsem tam zatím měla možnost vidět, tak hodně dětí tam je hodně chytrých.
 Evžíček 


Re: Problém s integrací- jak řešit 

(20.9.2017 10:10:48)
No právě, změnil se ředitel a všechno je úplně jinak.....
 SleepWell 


Re: Problém s integrací- jak řešit 

(20.9.2017 15:56:31)
to je spis o ucitelkach nez o rediteli...

Na druhem stupni maji jine ucitele nez meli na prvnim. Na tom druhem stupni se s detma obecne nikdo moc nemazli, ti co je maji na hodinu tydne si ani nepamatuji jejich jmena - ono to ani nejde.

Ti nezbyde nic jineho nez obejit kazdeho ucitele a s kazdym se snazit domluvit. Casto se ti ucitele ani nedozvi, ze tam maji takove dite, ktere potrebuje jiny pristup.

Nas kluk ma take expresivku, take je mimon, nikdo se s nim moc ve tride nebavi (ale aby od nej opisovali v matice, to zas jo :) ), zatim je druha trida, ale moc nemam iluze, ze se to zlepsi. Ale jinak zkusenost je takova - "mluvi blbe, je to debil"... :(
 Monika 


Re: Problém s integrací- jak řešit 

(20.9.2017 18:27:35)
A ty potíže máte s většinou učitelů nebo hlavně s jedním (asi na Čj)? Jestli hlavně s jedním, zkusila bych mu napsat v klidu e-mail, vysvětlit, jak na tom syn je, co potřebuje a že případně dorazím to probrat ještě osobně, např. v konzultačních hodinách ... Vyhneš se tak emocím nebo nepřesným vyjádřením plus budeš mít i "důkaz" o tom, co jsi řešila - pokud by nebyla žádná domluva, zkusila bych to ještě přes třídního nebo i ředitele (pokud by potíže byli s více učiteli, začala bych klidně u ředitele/zástupce rovnou) Zkusila bych to celé nepodávat rovnou jako stížnost nebo nespojenost, ale spíš jako snahu o dohodu a vysvětlení s vírou, že i oni chtějí pro dítě jen dobré ~;)

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.