Pro maminky dětí v 6 třídě na běžné ZŠ - případně i paní učitelky Aj mám dotaz. Děti se učí angličtinu od 1. třídy. Zadání domácí přípravy - vyberte si 1 anglicky mluvící zemi, případně ČR a připravte si povídání o ní. Použijte i stupňování - nejvyšší, nejdelší apod. Můžete mít v ruce poznámky, ale nesmíte to z papíru číst. Počítejte s tím, že budete u tabule cca 3 minuty. ( lekce z Projektu zaměřená na stupňování a téma svět - články u UK, USA) Po tomto zadání se od rodičů zvedla vlna nevole, že je to na děti hrozně náročné. (není to první mluvnické cvičení, co mají - mluvili už o svém kamarádovi, cizincích co byli v rámci projektu apod.). Sama tedy nevím. Je? Není? Pořád se mluví o tom, jak děti za ZŠ z angličtiny nic neumí. Také o propojování předmětů. Zároveň mi to přijde jako jedna z mála možností jak individuálně hodnotit. Pro někoho je 10 vět nadlidský výkon, pro jiného vůbec nic. Někoho vykolejí otázky a raději mluví sám, jiný potřebuje "podporu" otázkami. Bylo mi řečeno, že má být zadáno např. 10 vět ( 15 už je moc). Nebo se naučit krátký rozhovor z učebnice ( rozuměj, nauč, odpapouškuj doslova - hlavně ať to není moc dlouhé)... V testu mohu maximálně zhodnotit fonetické psaní nebo délku cvičení.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.