12.11.2015 20:43:02 Mapat
Re: Neuznaná reklamace tabletu
Reklamovala jsem v Alze telefon, dvakrát pro stejnou závadu - nefunkční mikrofon. Vždy mi ho vrátili, že v autorizovaném servisu neshledali závadu, ta přitom byla zcela zjevná, při hovoru mne zkrátka nikdo neslyšel. Potřetí jsem přiměla obsluhu na pobočce, aby si z telefonu zavolali, během minuty zjistili, že to opravdu nefunguje a vystavili dobropis.
Musím říct, že už jsem byla vzteky bez sebe, reklamace jim vždy trvala téměř přesně měsíc, takže jsem byla dva měsíce bez telefonu, k tomu neustále chození na pobočku. Psala jsem i rozčilené maily na vedení, nijak vstřícní nebyli, odvolávali se na autorizovaný servis, na který ale nebylo možné se nijak kontaktovat a chtít po nich aspoň nějaké vyjádření k reklamaci.
Určitě bych si ale na tvém místě nenechávala tablet opravit za svoje a šla bych reklamovat znovu.
Odpovědět