8.8.2018 5:58:50 X__X
Re: Špatný prospěch - jak to letos uchopit jinak
ad pětky v den konference (nebo jiné podezřelé dny).
u dcery na SŠ (ne na vícletém gymplu, normální SŠ) mám zkušenost, že když chybí na test, zpravidla si ho musí doplnit. a má termín, do kdy. když si ho nedoplní, přistane k danému datu v systému pětka. není možné, že ty pětky tvého syna mohly vzniknout taky tak nějak? že třeba na nějaké testy chyběl, měl čas do konference si je doplnit, nepřihlásil se o ně, učitel dopsal za pět? mmch tenhle systém funguje i u nás na základce na druhém stupni, i když jen ve dvou předmětech. je daný počet testů z matiky a fyziky, v matice je možné nepsat dva testy, ve fyzice jeden, pokud jich chybí víc (nebo pokud si chce někdo opravit špatně napsaný test), je třeba si je před vyučováním v předem určené dny přijít doplnit, jinak z nich je za pět (tvrdí učitel, moje děti s tím nemají zkušenost, testy doplňují).
jinak moje zkušenost z druhého stupně základky je, že úkoly nebo učivo po nemoci děti vůbec neřeší s učitelem, ale doplňují si ho mezi sebou. jenom při plánované nepřítomnosti dostávají od učitelů učivo k doplnění předem. týdenní plány fungovaly na prvním stupni, na druhém už učitelé od dětí čekají větší samostatnost
Odpovědět