Molly. |
|
(4.6.2009 17:33:35) Ahoj! Mám dotaz...jak jinak Před Vánocema mi mamka koupila od Vodafonu zvýhodněný telefon (Sony Ericsson W910i), podmínkou byl 350 Kč tarif, který jsem už něco přes měsíc měla. V prodejně mi všechno odsouhlasili, ano ano, máte to správně, bez problému...telefon jsme objednali přes jejich e-shop. Balík přišel v pořádku, mimojiné i se simkou a novým telefonním číslem. Já jsem ale chtěla to svoje (logicky), tak jsem druhou simku ignorovala, neaktivovala ji. V prodejně jsem se ptala, co s tou simkou mám dělat a bylo mi řečeno, že ji mám poslat kamsi na centrálu, hlavně ji nemám aktivovat, jinak že prý budu platit měsíčně těch 350 Kč i za ni. Simku jsem dala mamce, ať si ji pošle kam chce. Dneska, po půl roce od nového telefonu, mi mamka volala, že prý ji z Vodafonu přišel účet na nějakých 1300Kč. Hned tam volala a bylo jí řečeno, že ten nový zvýhodněný telefon je vázán na telefonní číslo, které bylo třeba aktivovat a protože jsme tak neučinily, strhli nám peníze. Mamka se zeptala, jestli by něčemu pomohlo, kdyby jim byla bývala tu kartu poslal a prý ne, platila by stejně. Tak já nevím. Má s tím někdo zkušenost? Schválně jsem se dívala do krabičky od telefonu, nikde žádná smlouva nebyla, na Vodafonském e-shopu je nabídka telefonu s příslušným tarifem (kterým pak musím používat 6 měsíců, což splňuji). Hodlám je jít pěkně seřvat, ale nejdřív bych se chtěla ujistit, že na to mám nárok Nebo myslíte, že je to naše chyba? Celá tahle situace mi přijde velice zvláštní, ještě jsem neslyšela, že by měl někdo podobné zkušenosti. Děkuji za odpovědi.
|
Sisqi |
|
(4.6.2009 17:44:51) Smlouva se vždy vztahuje na sim! Takže pročíst smlouvu a podmínky.
|
Molly. |
|
(4.6.2009 17:48:38) To jo, však jsem ho taky na svoji simku a svůj tarif koupila (byl mi koupen). Proto to nechápu! Možná že mamka něco při objednávání zvrzala, ale všude je uváděno moje číslo = moje simka s příslušným tarifem a bez problémů. Až do dneška.
|
Sisqi |
|
(4.6.2009 18:01:49) Záleží na tom, co je napsáno ve smlouvě, kterou mamka podepsala. Pokud je tam tvoje číslo, hádala bych se, pokud je tam ale to nové, máte nejspíš smůlu a musíte zaplatit. Maximálně si můžete stěžovat na zaměstnance, který to s váma vyřizoval, že vás dostatečně neinformoval.
|
Jeanne |
|
(4.6.2009 19:24:31) Já si zvýhodněný telefon od Vodafonu kupuji každé 2 roky a telefony pak používám s jinýmiu SIM kartami (O2). Není třeba kvůli koupě zvýhodněného telefonu aktivovat nové SIM karty, ale pokud jste něco podepsali, třeba že chcete i novou SIM, tak nevím.
|
|
|
|
|
adelaide k. |
|
(4.6.2009 19:31:11) Moly, mám už třetí zvýhodněný telefon Vodafone a vždycky jsem dostala jenom přístroj, bez SIM. Takže si myslím, že došlo k nějakému nedorozumění (pracovník Vodafone to buďto špatně objednal, nebo špatně vysvětlil.
|
Teri | •
|
(4.6.2009 19:58:20) Také si myslím, že došlo k nedorozumění, ale pokud je to takto ve smlouvě, nemůžete, myslím, už nic dělat, než zaplatit. Ještě je podstatné, zda nečerpáte výhody na své původní číslo, pak byste zvýhodněný mobil mít na totéž číslo nemohla, pouze na nové.
|
Molly. |
|
(4.6.2009 20:38:38) Díky všem za odpovědi. Mamka tvrdí, že žádnou smlouvu nepodepisovala, nic nám k telefonu nepřišlo. Na svoji simku jsem nikdy žádné výhody neměla, je to můj první dotovaný telefon po snad pěti letech používání simky. Zajdem teda do Vodafonu, snad se nějak domluvíme... Děkuju všem.
|
|
|
|
|