28.12Alpinka12 |
|
(21.8.2009 18:58:58) Zdravím.
Přešla jsem na nový tarif určený osobám mladším jak 26let (tak se tady asi nenajde moc lidí, kteří by mi mohli třeba poradit) s měsíčním paušálem 250Kč.
http://www.cz.o2.com/public_conver/d5/d5/f2/111237_136779_cenik_kul.pdf
Velmi mě zaujala nabídka měsíčního paušálu 250kč, k tomu 60 volných minut a 150 sms zdarma, tak jsem si dala tento tarif na dva měsíce - zkušebně a během těchto dvou měsíců ho můžu kdykoliv zrušit. Po dvou měsících je to už se závazkem na dva roky.
Dneska mi přišlo vyúčtování za první měsíc. Musím UPOZORNIT, že jsem si účet ještě ani neaktivovala (simku jsem vůbec nezapnula)!!! Nějak jsem to odkládala. Tudíž jsem neprovolala ani minutu, nenapsala ani jednu textovku,nic.
Tak jsem otevřela dvě obálky O2, které přišlo a v jedné bylo vyúčtování 250Kč, s čímž tedy souhlasím. A v druhé obálce bylo taky vyúčtování, ale celkem za 585,76Kč!! (koukla jsem na účtovaný služby a píšou tam Volání....297,19Kč Pravidelné poplatky....190Kč K tomu ještě PRSMS/PRMMS...6Kč a k tomu DPH za 92,57Kč A vyšlo mě to na zmiňovaných 585,76Kč!!
Fakt nechápu kde vzali jaké volání, pravidelný poplatky atd..
Fakt nevím co s tím dělat. Zavolám si na jejich linku a proberu to, ale chci upozornit na tyhle chytáky.
O2 kůl ihned zruším, ale pochybuji, že mi příští měsíc nepřijde další vyučtování, když jsem vlastně už pátý den v dalším účtovacím období (dopis přišel dneska) Takže to mi naúčtují příště uplně stejně, aniž bych se té simky vůbec dotkla.
Fakt mě tohle přinejmenším nasr...
Zkusím zítra brnknout a domluvit se, jestli by to nešlo zrušit, aniž bych vůbec něco platila, když jsem simkartu ani ještě nestačila aktivovat v mobilu. A pokud to nepůjde, tak jen doufám, že mi příští měsíc, než to zruší nepřijde další pálka.
Ne, že bych na to neměla, já na to mám, ale nebudu platit něco co jsem nepoužila.
|
28.12Alpinka12 |
|
(21.8.2009 19:02:01) Omlouvám se za výlev, ale natož že jsem neprovolala ani jednu minutu a nenapsala jedinou zprávu, jsem čekala, že mi přijde ten můj paušál a nic víc a né že mi k paušálu ještě naúčtují volání za 297Kč - tomu nerozumím a pravidelné poplatky za 190Kč - jaké poplatky??!!
|
|
28.12Alpinka12 |
|
(21.8.2009 19:15:41) Výpisy mám dva.
Zúčtovací období je v obou výpisech napsaný stejný měsíc (tedy první měsíc) od 16.7.09 - 15.8.09
Dnes mi oboje přišlo a jelikož je už 21.8., jsem v dalším účtovacím období, tudíž mi to ještě naúčtují příště znovu
|
28.12Alpinka12 |
|
(21.8.2009 19:20:57) Zítra zkusím zavolat, teď večer už to nechám být. A zítra to zkusím vyřešit telefonicky.
No ve smlouvě se nic takového nepíše. Ve smlouvě jsou krom klasických údajů jen tarif služby - O2 kůl a ještě jsem našla doplňkově služby, ale tam není vůbec nic zaškrtnutého. Je tam jen výběr jazyka AJ/CJ, tak zaškrtnuto CJ. Ale žádná z možností jako je TOP víkend, TOP mms apod...nic tam zaškrntuté není. Takže opravdu jen ten tarif 250Kč.
|
28.12Alpinka12 |
|
(21.8.2009 19:23:18) Děkuji za vaše reakce, já pořád nad tím sedím, jestli nejsem blbá a něco jsem nepřehlídla, ale vážně nevím proč takových peněz, když jsem nestačila simku ještě zprovoznit. Tak tam teda zavolám a doufám, že se to vyřeší. A samozřejmě, ať to dopadne špatně nebo dobře, tak O2kůl rozhodně ruším. Na dva roky tohle nechci ani náhodou.
|
xy | •
|
(21.8.2009 19:43:05) To mě moc mrzí ty trampoty s tím O2, já jsem proto přešla z O2 na T - Mobile a nelituju toho ani trochu a to jsem měla oba na dobíjení kupony. Mě celkově ta O2 přišla dražší než T- Mobile a také má málo infosms co se týká kolik mám zbývajícího kreditu a jsou dražší i v cizině. Hlavně to vše dobře vyřešte ať to máte z krku.
|
|
|
|
|
|