Zdravím.
Přešla jsem na nový tarif určený osobám mladším jak 26let (tak se tady asi nenajde moc lidí, kteří by mi mohli třeba poradit) s měsíčním paušálem 250Kč.
http://www.cz.o2.com/public_conver/d5/d5/f2/111237_136779_cenik_kul.pdf
Velmi mě zaujala nabídka měsíčního paušálu 250kč, k tomu 60 volných minut a 150 sms zdarma, tak jsem si dala tento tarif na dva měsíce - zkušebně a během těchto dvou měsíců ho můžu kdykoliv zrušit. Po dvou měsících je to už se závazkem na dva roky.
Dneska mi přišlo vyúčtování za první měsíc. Musím UPOZORNIT, že jsem si účet ještě ani neaktivovala (simku jsem vůbec nezapnula)!!! Nějak jsem to odkládala. Tudíž jsem neprovolala ani minutu, nenapsala ani jednu textovku,nic.
Tak jsem otevřela dvě obálky O2, které přišlo a v jedné bylo vyúčtování 250Kč, s čímž tedy souhlasím.
A v druhé obálce bylo taky vyúčtování, ale celkem za 585,76Kč!! (koukla jsem na účtovaný služby a píšou tam Volání....297,19Kč
Pravidelné poplatky....190Kč
K tomu ještě PRSMS/PRMMS...6Kč a k tomu DPH za 92,57Kč
A vyšlo mě to na zmiňovaných 585,76Kč!!
Fakt nechápu kde vzali jaké volání, pravidelný poplatky atd..
Fakt nevím co s tím dělat.
Zavolám si na jejich linku a proberu to, ale chci upozornit na tyhle chytáky.
O2 kůl ihned zruším, ale pochybuji, že mi příští měsíc nepřijde další vyučtování, když jsem vlastně už pátý den v dalším účtovacím období (dopis přišel dneska)
Takže to mi naúčtují příště uplně stejně, aniž bych se té simky vůbec dotkla.
Fakt mě tohle přinejmenším nasr...
Zkusím zítra brnknout a domluvit se, jestli by to nešlo zrušit, aniž bych vůbec něco platila, když jsem simkartu ani ještě nestačila aktivovat v mobilu.
A pokud to nepůjde, tak jen doufám, že mi příští měsíc, než to zruší nepřijde další pálka.
Ne, že bych na to neměla, já na to mám, ale nebudu platit něco co jsem nepoužila.