Nivea |
|
(15.10.2009 13:02:10) Ráda bych se zeptala vás maminek, které jste objednávaly na www.branakdetem.cz nějaké zboží, jak jste byly spokojeny. Objednavku jsem odeslala 24.9. od te doby mi prisel jeden email, že zboží nebude presně to, co jsem si objednala, že místo plenek na patentky posílají na sucháš,tak čekám čekám a pořád nic. žádné odpovědi na emaily, co jsem posílala ani telefon neberou. Jaké máte osvědčené netové obchody na látkové plenky? Jak se chovat tedy v případě, že si objednám jinde a mezitím mi oni zašlou objednávku,o kterou už nebudu mít zájem. Je to zboží za 3000Kč, tudíž platba při převzetí, poštovné mám zdarma...
|
Mikeš+ 3 holky |
|
(15.10.2009 13:08:30) Tam jsem teda problém nikdy neměla. Teda asi jsem tam většinou byla osobně, ale ani jinak si nepamatuju, že by něco nevyšlo. Pátrej v mailech, jestli ti něco neskočilo do spamu, nebo na poště, jestli tam balík už dávno neleží a pošta ho ani neoznámila... já bych na Bránu asi brnkla, co se děje.
|
Nivea |
|
(15.10.2009 13:12:31) mikeš, nikdo mi to tam právě nebere, ani na emaily neodpovídají. Když se kouknu do stavu objednávky, je tam napsáno vyřizuje se a vedle expedováno 2.10. a pak expedováno 13.10., když se podívám do zboží, tak u některého je expedováno u jiného, objednáno u dodavatele ,,, nevím, kdyby vzaly alespon telefon, email zadny zatoulaný nemám....
|
Paliskap |
|
(15.10.2009 13:52:09) já mám zkušenost velmi špatnou před 3 měsíci jsem si objednala plenky a sluneční brýle- po obdržení balíčku jsem zjistila, že na jedné plence chybí patentek a brýle jsou poškrábané, tak jsem to poslala zpět. Po 6 týdnech čekání na vyřízení reklamace -nic.Tak jsem jim napsala a za asi TÝDEN mi přišla omluva, že už si mysleli, že je to vyřízené .Za další týen přišly peníze,ale méně, než mělo a 2 měsíce čekám na doplatek a nicccccc
|
Amálie P |
|
(15.10.2009 14:06:58) Hrozný Počkám do večera, pokud se neozvou, tak zruším objednávku.Obchůdek sice krásnej, ale na tohle fakt nemám nervy.Ale jaký jiný obchod má takovou nabídku?Chci začít konečně látkovat!!!
|
Liaa |
|
(15.10.2009 14:08:46) Ňénulko, zkus www.mamaja.cz, www.latkovky.cz, www.tulenik.cz.
|
Amálie P |
|
(15.10.2009 14:13:17) Díky, jdu to omrknout. Chápu, že maj mailů moc, ale buď zvládaj nebo ne.Konkurence je velká Ale zavolám tam, stát se mohlo lecos Jdu dát prcka nad nočňas a jdu na to
|
|
|
Motýlice |
|
(15.10.2009 14:15:03) A jakou značku jste si objednala? Já látkuji asi rok, a jedině patentky, sucháče jsou po nějaké době, tak hnusné, neřkuli, že se děti z nich rády vysvlékají a to je pak nadílka i všude.
|
Amálie P |
|
(15.10.2009 14:45:29) Objednala jsem Panda Tencel Popolini/ ty jste mi pak nedoporučily, ale nava já objednala jen kus,Bummis svrchní kalhotky Brite , Bitti d´lish all in one oranžový.Strašně se na to těším,pak ještě Hemp Hour Strap 2ks a ty skech na zkoušku. Ale doporučily jste mi BL takže ty mám vyhlídlý, ale čekám stále na ty z Brány.
|
|
*S |
|
(15.10.2009 14:46:32) A nepísala lusinta, že niečo majú? Žeby mali obchod zatvorený? Mne sa zdá, že tu bola a niečo oznamovala.
Ja mám skúsenosť dobrú.
A inak spoľahlivé sú mamaja, tulenik, mikulisek
|
Liaa |
|
(15.10.2009 14:55:32) To myslím oznamovala konferenci o aktivní rodičovství nebo tak něco.
|
|
|
|
|
|
EvaK, Kryštof04,Rozulína11/07 |
|
(15.10.2009 16:21:01) občas mají e-shopy problém, že to zboží zrovna není skaldem, celkem to chápu, musely by mít mega skald se vším, ale objednávám ot Tuleníka (tulenik.cz) a při objednávce mi tam naskočí, co skladem je, zbytek Tuleník objedná a buď mi pošle vše najednou, nebo teď sjem se domlouvala, že to, co není, dopošle.
|
Liaa |
|
(15.10.2009 16:23:44) Já se pamatuju, že konkréítně Brána se před časem řešila na BC, bylo tam dost nespokojených, ozvala se v diskusi i Lusinta a vysvětlovala co a jak, měla jsem dojem, že se snaží, aby se změnilo k lepšímu... ale je to už dost dlouho zpátky a zdá se, že problémy jsou pořád...
|
|
|
|
|
Nivea |
|
(15.10.2009 13:15:10) za další, že by selhala i poštačka??? a nedala oznámení o balíčku, to už mi přijde moc náhod najednou...
|
aachje skunk a tři holky |
|
(15.10.2009 13:22:29) já mám zase špatnou čerstvou zkušenost s BATOLEshop.. OBĚDNALA JSEM SI TAM VĚCI PŘEZ 4000 a když jsem volala na uvedená čísla,tak to tam pár dní nikdo nezvedal,tak jsem poslala sms,že se potřebuji na něco zeptat ohledně objednávky,tak mi poslaLI AROGANTNÍ ODPOVĚD VE ZNĚNÍ TAK..za 1.jsem v rakousku,za 2. objednávky nevyřizuji po telefonu,tak jsem jim napsala,že za 3.jim na jejich eshop seru uz nemám o zboží zájem. představte si,jak by jste u takového ,,seriozního obchodníka,, co ani neumí zvednout tel.vyřizovaly třeba reklamaci.
|
Kacii&Matýnci |
|
(15.10.2009 13:35:44) Phantasmo, ja tam mela problemy pokazdy. Sice je to obchod s asi nejvetsi nabidkou, ale pokazdy neco nemaji. Takze se mi stalo, ze jsem udelala objednavku u nich kvuli jedny veci, kterou jinde nemeli a vzala toho vic. A oni mi pak po tydnu oznamili, ze zrovna tu vec (barvu, typ atd.) nemaji. Na netu aktualizace zadna. Uz si na to davam pozor, lepsi je si bud predem zavolat, nebo to objednat jinde.
|
|
|
Amálie P |
|
(15.10.2009 13:36:29) Taky se mi neozývaj.A už mě nebaví čekat.Chcí látkovky abych přebalovala kluka teď a né až bude maturovat.Takže objednám jinde
|
|
|
Motýlice |
|
(15.10.2009 14:07:19) Já jsem objednávala v červenci. a maximální spokojenost, je fakt, že jsem s nimi telefonovala. zavolejte tam a domluvte se. Pak se rozhodnete, zda to zrušíte či nikoli.mailů musí mít mraky. já to tak dělám u větších zásilek
|
|
Denyna |
|
(15.10.2009 15:37:19) Já objednávala jednou, taky něco neměli, ale ozvali se. Jinak objednávám i z mamaja.cz, tulenik.cz a http://slune.eu/ - tam mají i Baby Lucy.
|
Nivea |
|
(15.10.2009 15:47:46) já tam právě i volala a nikdo nic, objednala jsem si od každýho něco a telefon prostě neberou, na emaily neodepisujou..
|
|
|
Nivea |
|
(15.10.2009 16:01:45) no a co mi můžou, když to pošlou a ja to nevyzvednu, na netu jsem nic nečetla v těch obchodních podmínkách..jim se to normálně vrátí zpátky, ne??
|
zaba + 3 |
|
(15.10.2009 16:08:32) phantasmo, napiš jim email, že z důvodu dlouhého čekání a neodpovídání na emaily a telefony objednávku rušíš, nebo něco takového, a když ti i přesto balík pošlou, tak ho nevyzvedni, max. by po tobě mohli chtít uhradit poštovné, přečti si jejich obchodní podmínky
|
zaba + 3 |
|
(15.10.2009 16:10:34) nemáte někdo na prodej dvě bambusky BL vel. M/L, klidně i hodně jeté, rozhoduje cena, neschnou mi noční plíny
|
zaba + 3 |
|
(15.10.2009 16:49:19) Evo, bamboozle by mu asi byly malé, ale díky
|
*S |
|
(15.10.2009 21:18:49) zaba, ja mám 4. Dve staré, 2 nové.
|
|
|
daba+holčička |
|
(15.10.2009 17:00:25) Bamboozle za kolik a na SZ nebo patenty?
|
|
|
|
|
Amálie P |
|
(15.10.2009 17:06:32) V obchodních podmínkách mají, že po nevyzvednutí balíčku na dobírku kupujícím, si účtuji 120kč.
|
|
Růžovka horská |
|
(15.10.2009 21:48:10) Pročtěte si jejich obchodní podmínky, někteří (a je jich čím dál více) obchodníci (neříkám že tito!) mají malým písmem pokutu za nevyzvednutí zásilky a smlouvu s vymáhací společností.
|
|
|
Miškulin+3 |
|
(15.10.2009 17:46:12) Z Brány jsem objednávala několikrát a jen jednou přišlo špatné zboží,ale bez problémů vyměnili a celkem rychle.A to byly vánoce. Ale docela jim to trvá,než vyřídí objednávku.
|
|
mgkud+♀05/08+04/10 |
|
(15.10.2009 18:04:21) Já si na Bránu fakt nemůžu stěžovat, objednávala jsem několikrát, už nevím, jestli vždycky měli vše, ale nikdy nebyl problém se domluvit.
|
|
Pole levandulové |
|
(15.10.2009 19:16:28) Tam jsem objednala jednou, satek na noseni Didymos, prestoze dodaci lhuta byla tri dny, tak za tyden!! mi volali, ze satek uz neni. Jako omluvu mi rekli, ze meli brigadniky a ti tam davali vse aniz by vedeli, jestli to jeste maji. Z druhe strany - od dovozce Didymosu vim, ze se ji na satek ptali a kdyz jim nabidla jiny, rekli, ze ji zavolaji, jestli ho chteji a uz se ji neozvali. Jednou jsem se u nich ptala prostrednictvim jejich formulare na neco a vubec se neobtezovali s odpovedi. Takze za mne ROZHODNE NEDOPORUCUJU!
|
Kvítka |
|
(15.10.2009 19:31:33) Jednou sjem něco objednávala a pořád psali že to je a není a bude a furt dokola, tak jsem napsala že objednávku ruším a asi za tři dny to přišlo, nevzala jsem si to. Nic po mě nechtěli. Zabo Olimu budou TB malé? Vždyť BL jsou ještě menší. Skapi, kdybys o tom triku a legínách řekla před těma modrejma věcma tak bych brala je. Kde se dá kouknout na Joha? dík Dneska přišly boty DKP a jsou super, takovej kožich bych v botech taky chtěla.
|
Kvítka |
|
(15.10.2009 19:33:49) nejčastěj objednávám u mamaji, tam je moc ochotná a příjemná paní. Pak příležitostně TUli a Slůně. Ochodná paní je i na vbavlnce, ale nemají moc výběr a jsou podle mě nejdražší.
|
|
Dyminka |
|
(15.10.2009 19:36:56) No, pro mě je brána ráj. Mluvím o kamenným obchodě. Zítra jdem nakoupit vlněné rukavičky, kukličku a kamaše, tak doufám, že uspějeme.
|
|
zaba + 3 |
|
(15.10.2009 19:41:39) kdysi jsem nějaké TB měla a byli menší než BL a navíc jsou nízké
|
|
|
daba+holčička |
|
(15.10.2009 19:35:02) http://www.mimi bazar.cz/foto.php?id=27316080&tab=3
|
|
|
Muumi |
|
(15.10.2009 19:41:48) Já mám ráda obchod www.prdelka.eu - beru si tam věci na osobní odběr. Jinak bez problémů byl tulenik.cz, latkovky, mamaja, mikulisek.
A ještě mám dotaz, nevím, zda nezapadne v diskuzi: Můžu se zeptat, nemáte někdo zkušenost, že by se děti po separačkách Imse baby opruzovaly? Používám je na přeskáčku s popo v roli a podezřívám je, že rudej zadek má malej z nich. Stejně se mi teda Popo zamlouvají víc, líp sajou a jsou větší, takže je půlím. Díky.
|
Liaa |
|
(15.10.2009 19:44:21) Kvítko, Joha na www.vlneneoblecky.cz.
|
Kliková hřídel 4/08+2/09+2/13 |
|
(15.10.2009 21:09:00) S Bránou k dětem mám ty nejlepší zkušenosti, objednávala jsem přes net, vyzvedávala osobně - vše bylo připravené, faktura vytištěná. Později jsem jednu věc potřebovala vyměnit za jinou a vyšli mi naprosto bez problém vstříc.
|
|
|
*S |
|
(15.10.2009 21:21:00) Muumi, IV separačky sa mi vždy zdali divné, bola som rada, keď som ich vypotrebovala a odvtedy som brala len popo. Ale je to už tak dávno, že ani neviem, či spôsobovali červenú prdelku.
|
|
|
Růžovka horská |
|
(15.10.2009 21:42:45) Ahoj, tak já s nimi sice zkušenost nemám a neznám je, protože nelátkuji, ale musím říct, že takové jednání by se mi rozhodně nelíbilo, zavolala bych jim a nakonec asi i zrušila objednávku. A to mluvím jako "druhá strana" protože internetový obchod sama provozuji, neexistuje se zákazníkovi do druhého dne neozvat či nekomunikovat - mailem či telefonicky, zvláště jestliže má zákazník dotaz, problém, atd atd. První co mne zarazilo bylo už to, že inzerují jiné provedení zboží než pak máte obdržet (patentky nebo sucháč...), ikdyž jde o "maličkost". Toť jen skromný názor ze strany prodejce ;-).
|
|
Mab |
|
(16.10.2009 11:15:50) Phantasmo, já nikdy s Bránou problém neměla, i když je třeba delší doba než zakázku vyřídili, ale vždy došlo vše co mělo a když jednu plínku neměli, tak mi paní sama volala jestli mají poslat balíček bez ní nebo zda si vyberu jinou plínku. Když jsem naopak volala já nebo psala email, že chci v objednávce ještě něco dodatečně změnit, vždy se ozvali bez problémů, na email odpoveď snad nejdýl dva dny.
Také mám ráda latkovky.cz, taky vždy bez problémů. jinde jsem neobjednávala.
|
|
|