katyn |
|
(29.4.2010 22:41:49) Měla jsem porouchaný mobil, stejná závada se opakovala 3x a tak mi dnes v obchodě vrátili za telefon peníze. Na co se chci ale tady zeptat. K telefonu jsem musela dodat veškeré příslušenství, se kterým jsem ho tenkrát koupila. Paní koukala do pc, kde bylo uvedeno, co všechno bylo součástí telefonu. Co mě zarazilo, tak i nějaké cd, které bylo přibaleno, po mě chtěli. Jen díky tomu, že jsem tenkrát krabičku se vším, co v ní bylo, uložila do skříně, tak jsem vše měla. Ale nechápu, když by mi chybělo třeba to cd, tak že mi prý reklamaci nemůžou uznat.
|
Bára+3♀ |
|
(29.4.2010 22:58:01) Ikdybys tam přišla jen s mobilem a ničím jiným, reklamaci ti uznat musí, protože reklamuješ ten mobil, nic jiného. Občas na to prodejci hřeší, že se snaží lidi obelstít, stačí třeba i to, když řeknou, že potřebují originální obal... není to pravda.
|
katyn |
|
(29.4.2010 23:06:04) Já sice měla všechno, ale kdyby mi něco scházelo, tak jsem namydlená, protože nevím, co můžou chtít. Kdysi mi jinde říkali, že co by z původního balení chybělo /např.sluchátka/, tak mi to strhnou z té částky, co mi budou vracet. To mi zase přijde docela logické, ale informační CD, to mi přijde jako blbost. I manžel se tomu dnes divil a právě že ironicky říkal, že ještě že po mě nechtěli originál krabičku :o)
|
Brita | •
|
(30.4.2010 11:10:39) Originál obal by mohli chtít v případě, že by reklamaci posuzovali podle obchodního zákoníku, tzn. kdybyste mobil koupili např. v Makru. Běžný zákazník nakupující v běžné obchodní síti se řídí zákoníkem občanským(stejně tak prodávající).
|
|
|
|
Želvička78 |
|
(29.4.2010 23:06:37) Tak já myslím, když ti mají vrátit peníze, že musíš donést i všechno příslušenství. Jinak by ti mohli jen vyměnit mobil za novej.
|
katyn |
|
(29.4.2010 23:10:13) Jak už jsem psala výše, tohle mi přijde logické, já kupovala mobil + příšlušenstí a za to jsem zaplatila nějaké peníze. Takže když chci peníze zpět, musím vrátit,co jsem tenkrát kupovala. Ale to CD? Ani nevím, co na něm bylo,jestli bylo jen informační. Nebo jestli tam bylo něco k nainstalování? To bych pak asi zase chápala, že i to se musí vrátit. Každopádně na mě prodavač zkoušel, jestli jsem k tomu neměla i propojovací kabel do pc, že ho tam sice nemají uvedený, ale že u těch mobilů bývá.
|
|
|
Leny+3 |
|
(30.4.2010 8:43:45) Hexinko, manžel dělá v oboru a reklamaci ti uznají i tak, jen prostě zaplatíš to příslušenství, který nemáš
|
katyn |
|
(30.4.2010 9:08:20) Tohle jsem si taky myslela, protože mi přišlo jako hloupost, aby mi nevzali zpátky rozbitý mobil, ke kterému jen něco chybí. Ale jelikož jsem to měla včera komplet, tak nebylo co řešit. Jen jsem ale chtěla vědět, jak to je, kdyby někdy něco takového zase bylo. Jen mě ale včera zarazilo, jak bazírovali i na tom CD. Já ani pomalu nevěděla, že ho v té krabičce mám.
|
|
|
|