Luisita* |
|
(9.8.2010 9:32:46) Koupila jsem si mobil od Vodafonu. Stál zhruba 3000. Po měsíci hlásil denně chybu - telefon se mi vždy po nějaké době automaticky přepne na "linku 2" a já se nemůžu nikam dovolat. Někdy se tak stane za pět minut, někdy za půl hodiny. Šla jsem jej reklamovat, v obchodě se telefon ihned na linku 2 nepřepnul a prodavačka mně řekla, že jestli se chyba neprokáže u nich v servisu hned napoprvé, pošlou ho zpátky. Řekla jsem jí, ať tam zdůrazní dlouhodobější sledování. Hned za dva dny mi přišla sms, že si mám telefon vyzvednout zpět. Chyba se dle jejich testů neprokázala. Beru si telefon do práce, zapnu, ihned naskočí linka dvě. Přepnu to, po prvním telefonátu opět linka dvě. Telefon jdu druhý den reklamovat. Neochotná prodavačka ho bere do servisu se slovy, zda ho tam chci doopravdy posílat. Za dva dny volali, že je telefon zpět, chyba se opět neprokázala, prokázala se až u mě doma. Co mám dělat? Chodit reklamovat telefon každý týden? Co lze v této situaci dělat? Mám nárok na jiný? Na vrácení peněz?
|
Eva + Klárka2/07 |
|
(9.8.2010 9:51:29) A kdybys tam nechala tu Linku 2 a donesla to tam takhle?
|
Luisita* |
|
(9.8.2010 9:54:55) Evo, pokaždé to tam tak donesu a prodavačka to přecvakne vždycky na linku 1 s tím, že si myslí, že nevím, jak se telefon ovládá...
|
Eva + Klárka2/07 |
|
(9.8.2010 10:05:49) Já teda nevím, co znamená ta Linka 1 a Linka 2, ale zkusila bych argumentovat, že se mi to nechce přepínat. Že to má být pořád na té Lince 1. A co je to za telefon?
|
Luisita* |
|
(9.8.2010 10:08:28) Je to LG KP501. Takový standardní telefon. Linku 1 a 2 jsem doteď taky neznala, ale ta dvojka je snad pro ty, co používají dvě simky. Nebo se možná pletu, ale takto jsem to pochopila. Ale každopádně jakmile se mně to samo přepne, musím telefon zase přenastavovat a v horším případě ještě často i vypnout a zapnout, aby mi to naskočilo zpátky.
|
Eva + Klárka2/07 |
|
(9.8.2010 10:09:36) Nedalo mi to, volala jsem manželovi, tak mi řekl to co ty o těch 2 linkách a myslí si, že to je někde v nastavení.
|
Luisita* |
|
(9.8.2010 10:19:02) Však ano, je to v nastavení, vždycky tam znovu musím zapnout linku 1. Ale ta se mi pak samovolně po určité době přepne (pokaždé po jiné době - někdy po jednom hovoru, někdy po pěti minutách, někdy po půl hodině).
|
Eva + Klárka2/07 |
|
(9.8.2010 10:20:16) A nejde tam někde nastavit něco jako "preferovat Linku 1" nebo tak? Když tak zkus zajít do nějakého servisu, jestli by ti to nenastavilil.
|
Luisita* |
|
(9.8.2010 10:21:50) Jde to nastavit a mám to tak nastavené. Ale pak se to samo přepne. V servisu jsem nebyla, nějak předpokládám, že by to měli opravit tam, kde jsem telefon koupila. Neřekla bych nic, kdyby to byl telefon používaný rok, ale za takovou chvilku
|
Zdenda , Eli a Zdenda |
|
(9.8.2010 10:24:49) zavolat na COI a oni ti poradí, jinak máš možnost do půlroku odstoupit od smlouvy, zkus se zeptat i na toto, já teda telefon reklamovala taky že se mi vypíná, nakonec mit o vrátili peníze ikdyž teda po 5 reklamaci až protože 3. reklamace nebyla uznána, ale 4. už ano a 5. bylo nějaké posouzení či co
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X E N A |
|
(9.8.2010 11:16:54) Podle mě je to chyba softwaru a měli by ti ho znovu nainstalovat. Mně zase telefon sám od sebe vypínal, i když byl nabítý. V sevisu přeinstalovali software a bylo po ptákách...
|
|
|