9.8.2010 9:32:46 Luisita*
Reklamace mobilního telefonu
Koupila jsem si mobil od Vodafonu. Stál zhruba 3000. Po měsíci hlásil denně chybu - telefon se mi vždy po nějaké době automaticky přepne na "linku 2" a já se nemůžu nikam dovolat. Někdy se tak stane za pět minut, někdy za půl hodiny. Šla jsem jej reklamovat, v obchodě se telefon ihned na linku 2 nepřepnul a prodavačka mně řekla, že jestli se chyba neprokáže u nich v servisu hned napoprvé, pošlou ho zpátky. Řekla jsem jí, ať tam zdůrazní dlouhodobější sledování.
Hned za dva dny mi přišla sms, že si mám telefon vyzvednout zpět. Chyba se dle jejich testů neprokázala.
Beru si telefon do práce, zapnu, ihned naskočí linka dvě. Přepnu to, po prvním telefonátu opět linka dvě.
Telefon jdu druhý den reklamovat. Neochotná prodavačka ho bere do servisu se slovy, zda ho tam chci doopravdy posílat.
Za dva dny volali, že je telefon zpět, chyba se opět neprokázala, prokázala se až u mě doma.
Co mám dělat? Chodit reklamovat telefon každý týden? Co lze v této situaci dělat? Mám nárok na jiný? Na vrácení peněz?
Odpovědět