Jana, 2/07+10/08+5/11 |
|
(10.2.2011 20:26:14) Dneska přišel manželovi dopis z České pojišťovny, má tam pojistku "na blbost", takže jsme to normálně otevřeli a tam Úrazové pojištění, 3 strany smluvních podmínek a složenka na 287,- Kč. Tak jsem se ptala, jestli si to objednal, protože úrazově pojištěnej je jinde a on tvrdil, že ne. Když to studoval, tak v záhlaví té smlouvy bylo malým písmem napsáno "Návrh smlouvy" a dál byl dopis, že děkují za důvěru a nabízejí... Věřím, že spousta lidí (já třeba jo) by to hned běžela zaplatit. Je to prostě nějaká časově omezená nabídka, ale spousta lidí by na to skočila, ať už to potřebuje nebo ne. Jak se vám to líbí? Díky za názory. J.
|
a je to? |
|
(10.2.2011 20:28:37) Mně by se to líbilo...roztrhané na malé kousíčky v koši
|
Karavela |
|
(10.2.2011 20:29:52) Taky to tak dopadlo, stejně jako tisíce nevyžádaných kreditek a podobných nabídek, ale dovedu si představit, že někdo na podobnou věc skočí, ani neví jak
|
|
a je to? |
|
(10.2.2011 20:41:39) Tak na to bacha...beztak nějakej pojišťovák stojí za rožkem baráku, počká si na vaše odpadky a pak šupky dupky, vybere kontyš, složenku zaplatí a jste pojištění, ani nevíte jak Za pár let k Vám přijdou exekutoři, že dlužíte pojistné za tu a tu dobu
|
a je to? |
|
(10.2.2011 20:44:26) Nejlépe spálit a popel rozprášit na nějakém hezkém místě...třeba před pojišťovnou
|
Jana, 2/07+10/08+5/11 |
|
(10.2.2011 20:45:27) Už jsem na tom tak, že přemýšlím, kde tu nějaká je. Doufám, že smráďata rychle usnou.
|
Anni&Annika |
|
(10.2.2011 21:00:41) hele, pojistovny na celem svete maji ruzne praktiky.....tchyne v nemecku mi napriklad rozhorcene ted vypravela, ze jeji pojistovna zareagovala na jeji 71 narozeniny....poslali ji navrh pojisteni na smrt...tedy upresnim..na pohreb....kdyby umrela, zaplatil by se pohreb z pojistky /na pohreb tam stat neprispiva, ale mozna ze uz to neplati ani u nas/.....docelo ji to dostalo
|
Anni&Annika |
|
(10.2.2011 21:12:12) vid Jano....jsem se ji mela zeptat, jestli uz si byla vyhlidnout a rezervovat misto na hrbitove...ne, me to prislo taky trochu morbidni
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Merylin5 |
|
(10.2.2011 20:30:08) Já bych neběžela zaplatit, vím, co mám objednané a za to platím, neplatím každou složenku, kterou mi kdo pošle. Nemyslím si, že pojišťovna dělá něco nemístnýho, prostě každej má vědět, za co platit a za co ne
|
Karavela |
|
(10.2.2011 20:32:23) Markytko, však já taky ne, dokumenty mám v ruce každý den a zvyklá jsem číst i ty nejmenší písmenka, ale je spousta běžně svéprávných lidí, kteří při čtení dokumentů potřebují málem překladatele
Tyhle praktiky mi přijdou jako nehoráznost
|
Jana, 2/07+10/08+5/11 |
|
(10.2.2011 20:38:31) Už jen jak je to složené v té obálce. Člověk to vytáhne ven a první co vidí je Úrazové pojištění. Smlouva na tři stránky. Pak je malinkej dopísek, drobné písmo, na konci něj je složenka. No, mně hned naskočilo, sakra, zase něco musíme zaplatit, je večer a už mám docela dost za celý den. Manžel mi to vzal z ruky a upozornil mně na ten "návrh". Jinak jsem, co se týká těhle věcí, gramotnější já, ale dneska bych shořela jako papír. Kdyby to bylo na mně, tak vím, že jsem si nic neobjednávala, ale že to bylo na něj, tak o tom úplně přehled nemám, to u nás dělá on. I proto mi to připadá jako docela podfuk.
|
|
|
kreditka |
|
(10.2.2011 20:36:17) Markytko když něco takovýho zaplatím uvědomím si že jsem debil, ale co třeba moji prarodiče kterým je přes 80 let ti jsou v tomto světě úplně někde jinde než my
|
|
|
Ikonie |
|
(10.2.2011 20:32:54) Ahoj Jani. No teda...to je chování. Všechno 5x kontrolovat. Už si připadám jako padlá na hlavu.
|
|
kreditka |
|
(10.2.2011 20:33:37) Kdyby jen praktiky pojišťovny, takto mi minulý týden přišla složenka na předplatné časopisu Dtest - čuměla jsem na to jak péro z gauče několikrát jsem totiž o předplacení uvažovala, ale vzhledem k finanční situaci jsem od toho vždy ustoupila tak jsem si myslela že mi tím chtěl manžel udělat radost - no nechtěl ani on nevěděl co to je, až jsem se potom také dočetli že je to pouze "nabídka" Připomíná mi to Kalouskovu složenku co posílal poštou
|
Albar |
|
(10.2.2011 20:43:28) Kreditko, dtest nám přišel taky
|
|
Lída. |
|
(10.2.2011 20:44:28) kreditko, složenka na dtest mi chodí taky a dost by mě zajímalo, kde vzali mou adresu
|
kreditka |
|
(10.2.2011 20:45:47) To by mě zajímalo taky jednou jsem tam psala maila, ale adresu domů jsem tam teda nedávala
|
kreditka |
|
(10.2.2011 20:46:16) No mají smůlu, naštvali mě tak že i kdybych teď prachy měla tak na ně stejně se...
|
|
|
|
|
X E N A |
|
(10.2.2011 20:35:18) Hele, přišla ti k tomu odpovědní obálka, co poštovné hradí pojišťovna?
|
Jana, 2/07+10/08+5/11 |
|
(10.2.2011 20:40:30) Mně ne, je tam napsáno: nevyplňujte, neposílejte zpět, pečlivě uschovejte. Údaje jsou tam vyplněné počítačem. To je hned na té smlouvě velkým písmem, teda menším než to úrazové pojištění ale větším než ten návrh.
|
Jana, 2/07+10/08+5/11 |
|
(10.2.2011 20:42:11) Kdyby tam byla obálka, tak to ani nestuduju a letí to do koše rovnou.
|
|
|
|
Králíček4 |
|
(10.2.2011 20:35:58) Tak přesně toto mi nedávno také přišlo a také to skončilo v koši.Já jsme nedůvěřivý člověk a čtu si vše i několikrát a byla jsme si jistá,že jsem nic neuzavírala.Kdyby tak šetřili za poštovné,ale asi se jim to vyplatí,každý si to pořádně nepřečte a zaplatí.
|
|
Albar |
|
(10.2.2011 20:41:04) Mě naposledy vytočila spořitelna. Manželovi přišel dopis, že nám automaticky, bez toho, že jsme o něco žádali zvedají kontokorent o 15000kč a pokud s tím nesouhlasíme, máme si zavolat na jejich zákaznickou linku. Nechápu, proč ještě musím někam volat a oznamovat, co nechci, když jsem si nic neobjednala. A to ještě manžela paní ukecávala na tisíc různých pojištění A pak na poště, už jsem na to úplně alergická, kdykoliv tam jdu něco poslat nebo vyzvednout, tak otravují jestli nechci důchodový pojištění, účet pro malou a tisíc dalších věcí pak tam nemám trávit hodinu
|
|
Ivona,Klára02,Tereza06 | •
|
(10.2.2011 21:16:41) takové otravování už jsem zaregistrovala u více firem,co dělají pojišťovnictví nebo něco s financema.Vypadá to,že jim ubývá kšeftů(ani se není čemu divit,když lidem zbývá míň peněz)a snaží se to dohnat-já osobně už mám alergii na každou obálku od Čes.spořitelny nebo pojišťovny
|
|
Insula |
|
(10.2.2011 21:28:28) Stalo se mi to vloni a byla jsem ve stejných rozpacích jako ty. Přemýšlela jsem, proč mi to posílají. Pak jsem si všimla, že je to návrh a vyhodila to. Nebylo ale daleko a taky bych šla zaplatit. Zmátlo mě to.
|
|
Dana |
|
(11.2.2011 10:18:35) Přišlo mi to taky. Co si neobjednám, tak neplatím a hážu do koše. Snaží se jak můžou získat klienty. Mamka jim málem naletěla, protože si myslela, že má to zaplatit jako pojistku za odpovědnost za škodu.
|
|
Pavel |
|
(4.4.2011 14:10:49) Mame bohuzel velice negativni zkusenosti s Ceskou Pojistovnou. Zridili jsme si pojisteni deti Slunicko. Po 22 mesicich jsme zjistili, ze je na trhu nekolik podstatne vyhodnejsich produktu, kde pri stejnych mesicnich platbach mate vetsi kryti. Rozhodli jsme se tedy pojisteni zrusit. Vedeli jsme, ze pokud budeme mit pojisteni dele nez 2 roky, budeme mit narok na odbytne. Nekolikrat jsme volali na operatora vyse zminene pojistovny i na jeji ustredi, navstivili jsme 3 pobocky a nikdo nam nebyl schopen rict, jak vysoke by odbytne melo byt (tedy jestli se vyplati ukoncit smlouvu hned bez odbytneho ci pockat na uplynuti dvou let od zacatku pojisteni) Rozhodli jsme se tedy smlouvu zrusit ihned. Kdyz jsme navstivili pobocku Ceske pojistovny v Moravske Trebove s dopisem o ukonceni smlouvy, abychom si overili, ze jiz nic nemusime platit, tamni pracovnik se podivil, proc jsme nepockali na odbytne. Tvrdil nam, ze pokud doplatime zbyle 2 mesice (neco pres 1000kc), budeme mit narok na odbytne ve vysi 3000-4000kc. Pozadali jsme jej, at jeste zavola na ustredi spolecnosti a overi si to. Coz udelal. Na miste jsme tedy doplatili zbyle mesice. Pak jsme se jej jeste zeptali, zda nebudeme muset dale neco platit. Ujistil nas, ze nikoliv, ze jiz zadna platba od nas nebude pozadovana. Byli jsme velice prekvapeni, ze nam zadne slibovane odbytne neprislo. Jelikoz jiz ma predesle negativni zkusenosti s pojistovacimi agenty, obchodnimi zastupci a velkymi spolecnostmi typu Ceska Pojistovna, poridili jsme si zvukove nahravky vsech slibu onoho pana (na vysvetlenou - nehodlame je pouzit u soudu, zadny zakon jsme tim neporusili - overeno u pravni spolecnosti). Nasledne jsme navstivili onoho pracovnika Ceske Pojistovny a informovali jej o situaci. Neoblomne nam tvrdil, ze je presvedcen, ze mame na odbytne narok. Sepsal s nami tedy urgenci, jez sla sluzebni cestou vnitrnimi kanaly Ceske Pojistovny - onen pracovnik tuto urgenci sepsal a odeslal na specialnim formulari spolecnosti. Ujistil nas, ze nas do 14 dnu urcite kontaktujte nektera zodpovedna osoba zminene spolecnosti. 2 mesice se nic nedelo, sepsali jsme tedy dotaz (poslano doporucene), jak to s onou urgenci vypada. Ve lhute 30 dnu se nam nedostalo opet zadne odpovedi. Zhruba dalsi 2 mesice na to nam prisla od pojistovny slozenka, at zaplatime jeste 200kc na pojisteni, nestane-li se tak, budou na nas penize vymahat soudne. Pripadalo nam to jako spatny vtip. Jednak jsme byli ujisteni pracovnikem Ceske Pojistovny, ze jiz nic nemusime platit, jednak jsme meli prislibeno odbytne. A posledni pochybeni, nikdo nam na nase dotazy, poslane na ustredi spolecnosti nikdy neodpovedel. Takze hodlame situaci resit pravni cestou
Preji vsem hezky den
|
|
|