Paradox |
|
(26.8.2011 8:04:12) Dobrý den, potřebuji poradit. Dcera se mi včera vrátila z tábora. Byli v obci Sidonie, což je u Brumova-Bylnice, zlínský okres, poslední vesnice u hranic, na území ČR. Až byla doma, ve Zlíně, přišla jí na mobil sms, že má vyčerpáno 80% připojení na internet v celkové hodnotě 1225,-Kč. Ptala jsem se, co s telefonem dělala. Řekla, že si v poledním klidu hrála hry a připojovala se přes Java. Volala jsem na infolinku a tam mi řekli, že v některých částech ČR ten silnější signál ze zahraničí telefon přebere. Dceři ovšem ani nepřišla sms o tom, že by signál někdo přebral (všechny sms má v telefonu ponechané).Dobrá žena na infolince mi řekla, že to mám reklamovat, ale pokud sms byla odeslána (ověří si to), je to tak v pořádku.
Platím T-Mobile měsíčně 2,5 tisíce za služby, neustále mi volají Ti jejich najatí osli a nabízejí služby, které mi stejně nemohou aktivovat/
Omlouvám se, ale jsem rozpálená doběla a prosím o radu.
|
Dalalmánek |
|
(26.8.2011 8:06:17) Jejda, to nevím, jestli se něčeho domůžeš, v příhraničí se k zahraničním operátorům připojíš automaticky běžně, je potřeba si to kontrolovat.
|
Paradox |
|
(26.8.2011 8:10:51) Cimbur, ale CO kontrolovat? Žádná sms jí nepřišla. To, jestli měla na display jiného operátora se už nedozvím. Volala jsem jí několikrát. Přece když je mobil na území ČR, nemůžu ani já platit jako za volání do zahraničí.
|
Líza |
|
(26.8.2011 8:14:47) Paradox, nejde o to, na čím jsi území, ale čí služby využíváš. Bývá to draze zaplacená zkušenost, ale příště si to ohlídáte.
|
Paradox |
|
(26.8.2011 8:18:07) To jsem už pochopila. Nicméně na faktu, že mě to pěkně naštvalo, to nic nezměnilo.
|
|
|
|
|
Anerri |
|
(26.8.2011 8:10:52) Rodiče bydlí u německých a polských hranic a stávalo se mi to často, teď mám v telefonu vyhledávání sítě ručně a né automaticky, aby se to nepřepínalo a já neplatila roaming.
|
Anerri |
|
(26.8.2011 8:11:32) Sms tady pokaždé nedorazila, jen se přeplo logo operátora.
|
Paradox |
|
(26.8.2011 8:13:09) Právě vím, že nechodí vždy sms. Byli jsme na dovolené v HR, taky nám pokaždé při překročení hranic nepřišla sms.
|
|
|
|
Líza |
|
(26.8.2011 8:13:57) Dcera musela mít na displeji operátora, který v tu chvíli poskytuje službu. Druhá věc je, že si toho nevšimla, tohle je ale potřeba v pohraničních oblastech hlídat, popřípadě zadat fixní volbu operátora, ne automatickou, popřípadě zakázat datový roaming. Obávám se, že toho moc nevyreklamujete.
|
Paradox |
|
(26.8.2011 8:16:28) Lízo, to jí nemůžu mít za zlé, že si nevšimla:-( Nevím ani, zda bych si všimla já sama. Teď budu s napětím čekat, co mi přijde za sumy na mém i jejím vyúčtování.
|
Hanka@ |
|
(26.8.2011 10:03:49) Ty platis v kazdem pripade stejne, protoze volas na cislo "ceskeho" operatora. To jen prijemce (tedy tva dcera) palti roaming - prichozi i odchozi hovory.
|
Hanka@ |
|
(26.8.2011 10:12:06) pardon plati....
Jo a jeste jedna rada do budoucna: pokud mas jistotu, ze se bude dcera pohybovat jen na uzemi CR, tak by se mel dat roaming zablokovat.
|
|
|
|
|
Jája | •
|
(26.8.2011 8:15:21) Signál se zachytí i 10 km od hranic, jak kdy a jak kde. V Krkonoších byly "jazyky", po cestě hraniční stezkou jsme za 2 hodiny dostali zpráv o změně českého operátora na zahraničního asi 12, lítalo to tam jako houpačka na kolotoči. Při cestě do Rakouska chytneme rakouského operátora už 10 km před hranicemi. Prostě to ber jako zkušenost, příště na to dítě upozorni.
|
Hvezdicka | •
|
(26.8.2011 8:23:37) Taky bydlíme v příhraničí s polskem,no vlastně před půl rokem u našich, teď jen o dvě vesnice dál,kousíček dál.Ale mamce jak jsme vjížděli do polska po chvíli přišla sms i někdy dvě vítejte v Eře (polský operátor) a mi nechodí a nechodilo třeba nic a to mám taky T-mobile.Jak jedem přes polsko tak telefony neberu,když někdo volá projistotu.Kdysi ještě při starém mobilu, mém uplně prvním jsem chytala poláka i u nás v čr.Tak jsem si musela hlídat když někdo volal.
|
|
|
Hanka+ 4 berušky |
|
(26.8.2011 8:22:35) No je to opravdu třeba hlídat příště už budete vědět. Mě se zase stalo to že jsem si měnila číslo v pěti nej a ten automat mi to změnil špatně a já si volala mamce zadarmo a pak mi přišla faktura na zaplacení . Naštěstí se mi to podařilo vyreklamovat. Tak držím palce třeba se vám to taky povede pokud ji sms nepřišla.
|
Ajlina | •
|
(26.8.2011 8:26:37) zkus to vyreklamovat, sms by jí měla přijít o tom, že začíná využívat služba jiného operátora, mně se ještě nestalo, že by sms nepřišla a to mi jich chodí taky deset za den, když jedu autem, podle toho jak kde přechází signál, já bych spíš potřebovala, aby mně furt nechodily ty sms ky o tom tom,že se hlásí jiný operátor
napiš reklamaci, napiš kolik dceři je let, že nevěděla, oni to vrátí
|
Ajlina | •
|
(26.8.2011 8:28:44) když člověk překročí hranice, tak si to musí hlídat, ale pkud zlstala na českém území, tak to tak není její vina, že mají ostatní silnější signál oproti českému, všechno to popiš a zkus
|
|
|
|
Annitta |
|
(26.8.2011 8:31:33) To je běžná záležitost. Děje se to relativně často... určitě se v příhraničí vždy koukat na display, co je am za operátora... K tématu-pošli písemnou reklamaci-žádost o prominutí účtování roamingu. O2 tohle často promíjelo.
|
|
Spiklenec slasti | •
|
(26.8.2011 8:58:23) To naštve a přeju, ať se to vyřeší. Mám jenom jeden tip: „Najatých oslů“ je možné se zbavit. Já jsem prostě napsal na T-mobile stížnost, že mne neustále obtěžují „partneři“ nevyžádanými telefonáty a neprofesionálním jednáním, že si to nepřeji a nepřeji si, aby byly nadále těmto subjektům sdělovány mé kontkatní informace. Obratem z T-mobile volali, omluvili se a od té doby mám pokoj... :o)
|
Paradox |
|
(26.8.2011 9:11:23) To sfouknu teda při jednom. Díky za tip.
|
|
Pole levandulové |
|
(26.8.2011 9:15:21) tqak to mas dobry. Muj invalidni, castecne mentalne postizeny bratr, ktery ma ale jen omezenou svepravnost, ma telefon jako jedinou radost. Tarif ma nastaveny tak, ze bezne hovory plati bud malo nebo vubec, potud v poradku. Ovsem vzdycky mu zavola nejaky kreten, co mu nabidne super vyhodne napriklad mobil v telefonu, on, trouba, rekne ze jo a uz se veze. Nescetnekrat jsme volali na ty jejich linky, operatori nas ujistovali, ze uz tam ma zablokovane veskere mozne kontakty od nich i externistu a presto se vzdycky nejaky debil dovola a stahne ho o prachy za zapojeni nejakych sluzeb, kterym on nerozumi.
|
darinanina |
|
(26.8.2011 13:50:00) Skramuško, tento problém jsem měla také s přítelem mé mamky, která již umřela a my s e o něho staráme. Bydlí sám, to zvládá a samozřejmě má telefon. Také mu volali a psali různí lidé různé nabídky. Hodně přes telefon, jednou písemně. Má UFONa. Zavolala jsem tam a řekla, že ať si škrtnou jeho jméno, které dávají na nabídky, protože je mentálně retardovaný a já jsem jeho zástupce. Pokud to neudělají, že je budu žalovat, že obírají starého, retardovaného člověka o peníze a udělám jim "reklamu" v televizi. Napsala jsem ještě doporučený dopis a ejhle byl klid. Od té doby žádná "výhodná nabídka" a nic jiného nepřišlo. Takže se musí na ně udělat bububu. Ještě jsem napsala, že bratr je advokát /což není/, že to nebude problém.
|
|
|
Lenka | •
|
(26.8.2011 15:17:18) Ani se nemusí psát, stačí zavolat na infolinku a říct, že chcete pro příště zamezit volání z jejich strany nebo jejich partnery, případně i zasílání reklamních sms nebo mms. V systémech to jednoduše zablokují a budete mít pokoj.
|
|
|
* Liv |
|
(26.8.2011 9:25:47) V příhraničí se to běžně stává. SMS mi obvykle nechodí (ale já mám jiného poskytovatele), ty přijdou až opravdu po překročení hranice dál v zahraničí (kde už zřejmě není šance na opětovný návrat do vlastní sítě).
Je třeba nastavit v telefonu volbu operátora ručně, nikoliv automaticky, pak ovšem v místech kde nemá ručně nastavený operátor signál, nebudeš mít žádný.
Jak uspějete s reklamací netuším, budeš hodná, když to sem pak napíšeš.
|
|
Maťa. |
|
(26.8.2011 12:22:47) Máme záhradu tak, že chytáme i Polsko. Keď je navolené automatické hľadanie siete, berie si sieť, ktorá je najdostupnejšia, často i Polskú.
Z toho dovodu máme navolené ručný výber siete a je po problému.
|
|
Qendie |
|
(26.8.2011 13:07:20) Já mám, zvlášť v posledních letech s T-mobilem jen samé blbé zkušenosti. Byla jsem roky věrný klient. Ale dnes mám pocit, že spíš blbý klient. Za zkruba 6000,- měsíčně prd služby, problémy s tím, aby dodali vyúčtování, teď v tichosti ruší bonusové body. Tento týden mi volali z O2, že mám na vyúčtování každý měsíc 10 až 15 kč za internetové připojení, které se jim zdá jako neúmyslné. Abych si zkontrolovala nastavení telefonu, jestli se nepřipojuje bez mého vědomí. Je to směšná částka, ale velmi solidní jednání
|
|
Florence |
|
(26.8.2011 14:45:11) Nevim, co chces reklamovat - tohle je v pohranici naprosto bezne - a to na obe strany (ne ze u nas chytis cizi signal, ale i v zahranici chytis nas - podle toho, kdo ho ma zrovna silnejsi. Moznosti jsou 2 - poucit dceru a logu operatora na displayi a nastavit volbu operatora rucne.
Mmch. zrovna v Sidonii se divim, ze mela vubec nejaky signal...
|
|
|