Smoojna |
|
(9.5.2012 19:00:24) Holky, dnes mi volala nějaká operátorka z O2, já byla po noční, takže jsme jí vnímala jen na půl ucha,ale nebídla mi jakousi kartu od O2 s 20% slevou na měsíční vyúčtování. Ted nad tím přemýšlím, protože v pondělí má dojet jakejsi kurýr a přivézt onu kartu. Vůbec ted nevím, do čeho jsme se to zas navezla.... Můžete mi někdo poradit? Máte s tím zkušenosti? Moc díky... ted si nadávám, že jsme to vůbec brala, bo si ani pořádně nepamatuju, co na co jsem jí kývla..!!!
|
Annitta |
|
(9.5.2012 19:08:43) rozhodně to nepřevzít... kdysi jsem u O2 dělala...je to v podstatě obyč kreditní karta jako třeba ok karta nebo yes karta... Nevím, jestli je stále platné to, že karta se ročně platí. Dřív to byly snad 2tis ročně a šlo to platit přes benefit body nebo klasicky peněžněě. Zdarma byl jen první rok...
|
|
neznámá |
|
(9.5.2012 19:18:19) Chlap na to taky před pár lety kývnul, ani nevím proč, nikdy jsme jí nepoužili. Zrušit jí byl velký problém a dnes přišla sms, dle které je karta stále funkční.
|
Smoojna |
|
(9.5.2012 19:19:58) Aha...Mně ta paní říkala, že rok mám zdarma a pak platím po roce 50 kč za měsíc... Když jí nepřevezmu, stane se něco? mají mi jí dovézt do práce a prý je to závazné...?? Co mám ted dělat, jde od toho ještě nějak odstoupit?
|
Judy+2 |
|
(9.5.2012 19:23:57) Mně dokonale odradilo, když mi před lety volali kvůli tomu několikrát denně. Všechny kreditní karty odmítám. Když mi asi před týdnem opět volala paní z O2 a začala hned sladce, že můžu ušetřit na účtech, tak jsem se jí hned zeptala, jestli je to CityCard. Když nadšeně odkývala, tak jsem ji poprosila, ať si k mému jménu červeně napíše, že opravdu NECHCI žádnou CityCard. Snad už to pomůže
|
|
|
|
Roxie |
|
(9.5.2012 19:58:43) Znám. Měla jsem pocit, že mě "nikdy nedostanou". Bohužel je (otravy po telefonu) nechávám vykecat a až pak s díky odmítám.
Tentokrát jsem taky nebyla zcela při smyslech , paní začala s tím, že jsem vyhrála internetové předplatné (?) a .... kartu. Než jsem se nadála, dozvěděla jsem se, že mi kartu přiveze kurýr. Samozřejmě se mi to zpětně rozleželo, za podraz považuju to, že se zpátky na ta jejich čísla nedá dovolat.
Zavolala jsem přímo do Citybank, chtěla spojení na kurýra, nicméně paní se nabídla že mu pošle mail (aby nejezdil, že nebudu doma), jestli poslala nevím, kurýr volal v původně domluvený den, že přijede. Řekla jsem mu ať nejezdí, že nejsem doma, ať se ozve později.
Od té doby jim neberu telefony, není mi to příjemné, protože mám pocit, že jsem něco provedla ...
A operátory a operátorky už vykecávat nenechávám, protože toho mám vážně dost , není den aby něco nenabízeli, samozřejmě vždycky když uspávám nebo koupu děcka nebo v jinou, vypjatou chvilku.
Takže za mě - nepřebírat (chtějí ofocený OP + nějaký další dokument - takže nepředpokládám, že by v budoucnu měli čím doložit, že jsem kartu přebrala či užívala, když tomu tak není).
Fakt je mi z toho k , nerada takhle jednám, ale bohužel ...
|
|
jinan |
|
(9.5.2012 20:06:38) Manžel na tu kartu nejdříve taky kývnul, já mu to rozmlouvala, marně. Pak přijel kurýr a manžel pročítal všechny věci (moc informací to nebylo), zatím kurýr vyplňoval jakýsi formulář a manžel povídá - a kde je napsáno, že dostanu od O2 těch 20% slevy? Nikde to nebylo, kurýr to nenašel. Tak manžel řekl, že to nechce. Nic nepodepsal. Nedělo se nic, kurýr odjel a od té doby se neozvali. Pokud nepodepíšeš smlouvu, tak na tebe nemůžou - podle mě. Tak si to pořádně rozmysli. Jo a je to tak 2 měsíce, co se to stalo.
|
|
Káťa+2 Škubánci |
|
(9.5.2012 20:49:13) Tak já mám tu kartu třetí rok a jsem celkem spokojená, problém zatím žádný, mám slevu cca 150,- Kč na účet za telefon měsíčně.. Takže úspora nijak velká, ale lepší než drátem do oka, žejo.
|
Nerfka+2 |
|
(9.5.2012 21:58:53) City kartu máme oba s manželem a platíme s ní všechno. Nemám sice slevu na telefon, ale miluju slevu 2% z celkového vyúčtování, která plně kompenzuje i ten 50Kč poplatek za vedení účtu. Když s manželem měsíčně utratíme cca 20tis, naskočí nám jen tak 400Kč navíc. Takže já bych to z principu nezatracovala, jen si člověk musí utřídit, čím platí, jak to platí a není všechno zlo pokud s tím umíme pracovat... tzn. platit vždy v termínu a ne používat jako úvěr.
|
sára+3kulíšci |
|
(9.5.2012 22:28:54) nebrat,taky manžel naletěl.Slibovali 20% slevu,a neřekli že je tam podmínka že na tu kartu musíš nakupovat nebo třeba dobijet kredit ,jinak slevu nedostaneš. Navíc je k tomu poplatek 50,-každý měsíc.a ted nám tam dali ještě 7,- jako nějakou pojistku. Nejradši bych to roztrhala,zrušit kartu je velký problém...
|
|
Danda + 3 rošťandy | •
|
(17.8.2012 19:37:04) Drahá Marge. Přečetl jsem si Váš názor na kartu CityBank.Nedávno mi taky volali a nabízeli kartu.Pořád drmolil,drmolil a drmolil dokola nějaké slevy,nějaké dárky,atd.Tak jsem svolil a vykládal si s ním.Po chvíli jsme došli k políčku,kde chtěl po mě rodné číslo.Nejsem tydýt,abych ho dával někomu,koho vůbec neznám a slyším poprvé. Ale abych se dostal k věci.Chtěl bych alespoň jednou v roce za měsíc,s paní a s rošťandama,utratit těch 20tis.jak Vy píšete.Vím,problém to není utratit!Ale kde pak vzít a z čeho to vrátit. Nezávidím.Každému přeji,ale pak mě mrzí,když vidím,jak se trápí. S pozdravem Danda+3rošťandy
|
|
|
|
|