Znám. Měla jsem pocit, že mě "nikdy nedostanou". Bohužel je (otravy po telefonu) nechávám vykecat a až pak s díky odmítám.
Tentokrát jsem taky nebyla zcela při smyslech
, paní začala s tím, že jsem vyhrála internetové předplatné (?) a .... kartu. Než jsem se nadála, dozvěděla jsem se, že mi kartu přiveze kurýr.
Samozřejmě se mi to zpětně rozleželo, za podraz považuju to, že se zpátky na ta jejich čísla nedá dovolat.
Zavolala jsem přímo do Citybank, chtěla spojení na kurýra, nicméně paní se nabídla že mu pošle mail (aby nejezdil, že nebudu doma), jestli poslala nevím, kurýr volal v původně domluvený den, že přijede. Řekla jsem mu ať nejezdí, že nejsem doma, ať se ozve později.
Od té doby jim neberu telefony, není mi to příjemné, protože mám pocit, že jsem něco provedla ...
A operátory a operátorky už vykecávat nenechávám, protože toho mám vážně dost
, není den aby něco nenabízeli, samozřejmě vždycky když uspávám nebo koupu děcka nebo v jinou, vypjatou
chvilku.
Takže za mě - nepřebírat (chtějí ofocený OP + nějaký další dokument - takže nepředpokládám, že by v budoucnu měli čím doložit, že jsem kartu přebrala či užívala, když tomu tak není).
Fakt je mi z toho k
, nerada takhle jednám, ale bohužel ...