Barkii |
|
(29.11.2012 22:36:56) Holky chci se vás zeptat mám 6 letého syna se smíšenou Vývojovou Dysfazii...mluví docela hodně ale má špatnou výslovnost a agramatismus. Jinak je docela bystrý hlavně ho baví čísla...dalo by se říct že se je sám naučil a teď se učí sčítat a odčítat... Má odklad školní docházky ale v září už půjde do školy. Chodí vaše děti do Logo ZŠ? Jaké máte zkušenosti se školou...zvládá to vaše dítko? Díky moc za info
|
Yuki 00,03,07 |
|
(29.11.2012 23:00:27) mám syna pravděpodobně s dysfázií, má problém jen s výslovností, učitelé tolerují, nezbývá jim nic jiného, dětem se občas musí vysvětlit, že má vadu podobnou jako dyslexie, což má v jeho třídě polovina dětí je ve třídě pro nadané a zvládá to v pohodě - taky miluje matematiku a zvládl už i přes všechna svoje dys- i češtinu takže nezáeží až tak na výsovnosti, ale na to, jak chápe, jak je schopný svoje myšlenky vyjádřit, jestli to třeba časem bude psát, proč ne, důležitá je inteligence, podle toho se rozhoduj pro školu nebo třídu
|
Yuki 00,03,07 |
|
(29.11.2012 23:07:08) vycházím teda hlavně z toho, že je to jinak bystrý kluk, který se zajímá o učení už teď
|
|
|
Barkii |
|
(29.11.2012 23:16:26) A kolik dětí má ve třídě? Zapoměla jsem se ještě zmínit že má ADHD ale hyperaktivní zas až tak není ale ta porucha pozornosti tam je...bojím se trochu, že když bude v normální základce tak aby ho děti třeba neodstrkovali, že špatně mluví že je trochu jiný...
|
Barkii |
|
(29.11.2012 23:19:53) jinak ještě... bystrý je ale má špatný fonematický sluch takže občas když po něj někdo něco chce a neřekne to stručně tak se v tom ztratí
|
Barkii |
|
(30.11.2012 21:17:22) To já taky nechci aby ho nějak zvlášť omlouvali a ulevovali mu...vím moc dobře jak toho dokáže využít tak jsem ráda, že je ta možnost ho dát do normálni ZŠ a hlavně, že je šance, že to bude i zvládat.Akorát jde asi i o to jakou chytne p. učitelku s češtinou bude nejspíš trochu problém...ale to mám i já a nejsem dysfatik
|
Delete |
|
(30.11.2012 22:03:54) Barkii, teď jsem tři měsíce asistovala klukovi s PAS a dysfázií, první dva roky fungoval bez asistence a zdá se, že teď možná bude muset zase, ale každopádně v češtině (a nejen v ní) patřil k nejlepším ve třídě, výborně čte (rychle, správně, s porozuměním), takže hodně záleží na učitelce a taky na ostatních dětech a na tom, jak to funguje jako celek. Někdy může být učitelka výborná, ale mohou se jí sejít děti, se kterými nic neudělá, ani kdyby se rozkrájela a dítě se špatnou výslovností se posmívání nevyhne. A jindy může být skvělý kolektiv a špatná učitelka ho dokáže rozbít a dítěti ublížit....
|
Renca a 2 |
|
(4.12.2012 13:42:15) Ahoj,
hrozně záleží na škole a hlavně učitelce, kde ce nejlépe zeptat dopředu zda takové dítě vezme... a zvládne.
Jinak rukama třepeme dále , dneska jsem s dcerou byla v SPC na vyšetření, psycholožka vypadala spokojeně, tak uvidíme jdu si pro výsledek příští středu. Hlavně potřebujeme IVP, jinak asi nastanou problémy a to pani učitelka o dcerce věděla dopředu a má ve třídě jen 14 dětí..
|
Martule, 2děti |
|
(5.12.2012 6:32:45) Hlásím, že dcera už netřepe. Jestli se to vrátí, klušem na vyšetření, zatím to odkládám.
|
Renca a 2 |
|
(5.12.2012 12:27:28) Martule, tak to gratuluji a ať to vydrží, držím palečky...
|
Martule, 2děti |
|
(6.12.2012 13:59:24) díky
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Barkii |
|
(29.11.2012 23:31:00) Tak začnu obcházet školy...kouknu na ty logopedické a poptám se i v normálních...nejhorší je že je silný ročník a má být až 30 dětí ve třídě...
|
|
|